اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره تبلیغات اسلامی گنبدکاووس:

تقویت دولت، تقویت نظام است/ روحانیون به کمک دولت‌مردان بیایند

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان گنبدکاووس با اشاره به اینکه در شرایط حساس کنونی همه باید از دولت حمایت کنیم گفت: تقویت دولت به نوعی تقویت نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

تقویت دولت، تقویت نظام است/ روحانیون به کمک دولت‌مردان بیایند

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، حجت‌الاسلام علی فتحی صبح امروز در جمع ائمه جماعات، مدیران هیئت‌های مذهبی و مداحان گنبدکاووس در سالن اجتماعات جمعیت هلال احمر گنبدکاووس با اشاره به فرا رسیدن هفته دولت اظهار کرد: شهیدان رجایی و باهنر الگوهای بی‌بدیل مدیریتی و اخلاقی برای همه ما مدیران هستند و سیره رفتاری آن‍ها در برخورد با مردم در تاریخ کشور جاودانه خواهند ماند.

وی با بیان اینکه حضور مداحان، روحانیون و مدیران هیئت‌های مذهبی در کنار هم یک فرصت بزرگ برای برنامه‌ریزی‌های کلان فرهنگی است، افزود: اگر بتوانیم یک هماهنگی خوب میان این گروه برقرار کنیم و حرکت‌های فرهنگی بزرگی را تدوین و طراحی کنیم قطعا در راستای تقویت و اعتلای فرهنگ و حوزه موضوعات دینی در شهرستان گام‌های بلندی برداشته خواهد شد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان گنبدکاووس با تاکید بر اینکه انقلاب ما ریشه در مسجد دارد، خاطرنشان کرد: مساجد از زمان مبارزات فرهنگی در برابر رژیم شاهنشاهی و پس از آن در دفاع مقدس نقش بارزی را ایفا کردند و به واقع سنگر اصلی حراست و پاسداری از انقلاب اسلامی بودند و امروز نیز اگر می‌خواهیم فردای جامعه ما روشن و پر امید باشد باید مساجد را دریابیم.

فتحی با اشاره به مشکلات کشور در دهه اول انقلاب از جمله مشکلات اقتصادی، ترور شخصیت‌ها و نخبگان، اضافه کرد: اما آن چه همواره مایه افتخار نظام اسلامی بوده است حضور در صحنه مردم شریف، مومن و ولایتمدار کشور در همه بزنگاه‌ها و مواقع حساس انقلاب بوده است که توانسته دشمنان را از طمع‌ورزی به این خاک مقدس مایوس و ناامید کند.

وی با تاکید بر اینکه در حوزه مسائل فرهنگی باید از بسیج به عنوان ظرفیات عظیم فرهنگی انقلاب کمک گرفت، ادامه داد: بسیج امروز یک نهاد مهم در کشور است و بسیاری از کشورهای منطقه در قیام‌های انقلابی خود از بسیج مستضعفین که در کشور ما با تدابیر دور‌اندیشانه امام راحل تشکیل شد الگوبرداری می‌کنند و آن را مایه پیروزی‌های خود می‌دانند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان گنبدکاووس حمایت از دولت را در شرایط امروز کشور یک ضرورت دانست و تاکید کرد: ما باید از دولت حمایت کنیم و اگر هم اشتباهی رخ داد به دولتی‌ها با شفقت و محبت تذکر دهیم حتی به صورت رک، صریح و بی‌پرده، اما این ارائه انتقادات و بیان عیوب دولت نباید سعی در تضعیف دولت داشته باشد زیرا تضعیف دولت نهایتا به تضعیف کشور منجر خواهد شد.

فتحی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب در مورد مذاکرات هسته‌ای نیز بار دیگر از تیم مذاکره کننده حمایت کردند، گفت: دوستان دولتی زحمات خود را برای پیشرفت کشور کشیده‌اند و هدفشان قطعا جز سربلندی کشور نبوده است و قطعا در هر فضایی که خدمت‌گزاری به مردم انجام می‌شود امکان اشتباه و برخی کاستی‌ها وجود دارد.

وی تقویت دولت را تقویت نظام دانست و خاطرنشان کرد: همه مردم باید سهم خود را در آبادانی و عمران کشور با حمایت از دولت و نمایندگان دولت در شهرستان‌ها و استان‌ها ایفا کنند و صحنه‌های افتخار‌آمیز دیگری را در کشور رقم بزنند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان گنبدکاووس با تاکید بر ورود روحانیت و مداحان به برنامه‌ها و تصمیم‌گیری‌های شهرستان، تصریح کرد: مردم و مسئولان ارادت خاصی به جامعه بزرگ روحانیت و مداحان عزیز دارند و همواره از آنان انتظار دارند در امورات جاری شهر به ویژه در موضوعات فرهنگی و مذهبی به آنها کمک کنند.

فتحی حمایت متقابل مسوولان از روحانیون، مداحان و اعضای هیئت‌های مذهبی را یکی از ضروریات ارتباط تنگاتنگ این قشر با مسوولان دانست و افزود: مسئولان نباید از این قشر عظیم و تاثیرگذار غافل شوند و متقابلا این عزیزان هم نباید از کمک به دولت‌مردان دریغ کنند.

انتهای پیام/83014/ج40/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول