اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی خبر داد

بدهی کارخانه‌های قند آذربایجان غربی به چغندرکاران

رئیس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی از بدهی کارخانه‌های قند آذربایجان غربی به چغندرکاران خبر داد.

بدهی کارخانه‌های قند آذربایجان غربی به چغندرکاران

اسمعیل کریم‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه از بدهی کارخانه‌های قند آذربایجان غربی به چغندرکاران خبر داد و اظهار داشت: کارخانه‌های قند آذربایجان غربی بدهی 24 میلیارد تومانی به چغندرکاران این استان دارند.

وی با بیان اینکه این امر سبب شرمندگی بنده از چغندرکاران شد است، تصریح کرد: باید کارخانه‌های قند استان نسبت به پرداخت بدهی به چغندرکاران اقدامات لازم را در کوتاه‌ترین زمان ممکن انجام دهند.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی با بیان اینکه برای دریافت حقوق چغندرکاران جدیت لازم را داریم، اذعان داشت: برای این منظور مکاتبات لازم نیز انجام گرفته است و باید سریعا مطالبات چغندرکاران پرداخت شود.

این مسؤول از کمبود منابع مالی در خزانه و منابع ملی خبر داد و اعلام کرد: در صورت رفع مشکل نقدینگی در خزانه، نسبت به پرداخت مطالبات چغندرکاران اقدام خواهد شد.

کریم‌زاده با بیان اینکه این میزان مطالبات از اواخر دی ماه تا کنون پرداخت نشدهاست، ادامه داد: اگر چغندرکاران به خروج چغندرقند خود به سایر استانها اقدام کرده و چغندر تولیدی استان را در سایر استانها به فروش می‌رسانند، حق دارند.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی با بیان اینکه چیزی جز شرمندگی نداریم، اظهار داشت: شرمندگی دردی از دردهای چغندرکاران را درمان نمی‌کند ولی لازم است در خزانه منابع مالی موجود باشد تا این مشکل رفع شود.

این مسؤول با بیان اینکه چغندرقند گیاهی با نیاز آبی بالا است، ادامه داد: در این خصوص تلاش شده در اراضی اطراف دریاچه ارومیه چغندرقند کشت نشود و این محصول کشاورزی در شهرهای شمالی آذربایجان غربی مورد کشت قرار گیرد.

انتهای پیام/61001/صا20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول