اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه شهر قدس:

اقتدار امروز ایران به دلیل ایستادگی و روحیه ضداستکباری مردم است

امام جمعه شهرقدس گفت: امروز اگر ایران این‌گونه سرپاست به خاطر ایستادگی و روحیه ضداستکباری است که مردم و مسؤولان دارند.

اقتدار امروز ایران به دلیل ایستادگی و روحیه ضداستکباری مردم است

به گزارش خبرگزاری فارس از غرب استان تهران، حجت‌الاسلام والمسلمین سید ابوالقاسم میراحمدی ظهر امروز در خطبه اول نماز جمعه شهر قدس اظهار کرد: خودم و همه شما را به رعایت تقوای الهی دعوت می‌کنم، چراکه تقوا منشأ تمام خوبی‌هاست.

وی تصریح کرد: امروز همه ما باید تلاش کنیم تا کشور در همه امور در رأس قرار بگیرد و در این مسیر مسؤولان نیز باید از این موضوع مراقبت کنند تا کفار و دشمنان نتوانند به ما تعدی کنند و یا خود را کدخدا بدانند.

امام جمعه شهر قدس بیان کرد: دشمنان هر لحظه به دنبال این هستند که مشکلاتی را برای کشور عزیزمان ایجاد کنند، البته تابه‌حال این موارد با بیداری مسؤولان کشور و مردم همیشه نقش بر آب شده است.

وی خاطرنشان کرد: در برخی موارد البته مسلمانان کوتاهی کردند، چراکه امروز در مواردی شاهد هستیم که دشمنان اسلام به کشورهای دیگر هجوم برده و بی‌دلیل آنها را به خاک و خون می‌کشند، البته به زودی جواب این جنایات خود را به عینه خواهند دید.

میراحمدی بیان کرد: امروز دیگر همه مسلمانان به پا خاسته‌اند و در مقابل دشمنان اسلام ایستاده‌اند و به واقع امروز کار به جایی رسیده است که این مقاومت تأثیرات خود را گذاشته است و دشمنان ما امروز در تلاش‌ هستند تا کلاهشان را باد نبرد.

امام جمعه شهر قدس در خطبه دوم نماز جمعه این هفته که با حضور مسؤولان و مردم نمازگزاران شهرستان قدس برگزار شد، گفت: امروز روز زیارتی امام رضا(ع) است که از این فرصت بهره برده و از دور سلامی را به این امام همام می‌کنیم.

وی تصریح کرد: در هفته پیش رو مناسبت‌هایی را داریم که یکی از این مناسبت‌ها سالروز حمله تروریستی به حرم امیرالمؤمنین(ع) است که در این حمله تروریستی شهید حکیم نیز به درجه رفیع شهادت نائل شد.

میراحمدی اظهار کرد: مناسبت دیگری که در هفته پیش رو داریم سالروز انفجار تروریستی و شهادت شهیدان باهنر و رجایی است که به مناسبت شهادت این دو خدمتگزار مؤمن و انقلابی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هفته قبل از این روز را به عنوان هفته دولت نام‌گذاری کرده‌ است.

امام جمعه شهر قدس گفت: به همین مناسبت امروز در نماز جمعه نیز مسؤولان حضور پیدا کرده‌اند تا به سؤالات شهروندان پاسخ بدهند و این کار بسیار ارزنده‌ای بوده و امید است این موارد ادامه‌دار باشد.

وی افزود: امروز مسؤولان ما در کشور با تمام تلاش به دنبال اعتلا و پیشرفت کشور هستند و در این میان همه این موارد را حس می‌کنند و امنیت و آرامش یکی از همین اقدامات است، چراکه به وضوح شاهد مشکلات دیگر کشورهای منطقه هستیم.

میراحمدی عنوان کرد: امروز اگر ایران این‌گونه سرپاست به خاطر ایستادگی و روحیه ضداستکباری است که مردم و مسؤولان دارند و اگر این چنین نبود امروز وضعیت جمهوری اسلامی ایران نیز کم از برخی کشورهای منطقه که در آتش استکبار در حال سوختن هستند، نبود.

امام جمعه شهر قدس در پایان متذکر شد: جمهوری اسلامی ایران برای اینکه به دنیا اثبات کند که اهل تعامل است پای میز مذاکره آمد اما آمریکا همچنان عهدشکن است و این را دنیا فهمید، در این خصوص مردم باید بدانند که مسؤولان ما خیانت‌کار نیستند و هر کاری که انجام می‌دهند برای اعتلای کشور است.

انتهای پیام/67024/ج40/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول