اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه کرج:

تروریسم محصول استکبار است/ دولت از فرهنگ انقلابی دور نشود

امام جمعه کرج با بیان اینکه تروریسم محصول استکبار است، گفت: دست حمایت کشورهای زورگوی غربی از تروریست‌ها را به راحتی می‌توانیم ببینیم.

تروریسم محصول استکبار است/ دولت از فرهنگ انقلابی دور نشود

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، نماز سیاسی عبادی جمعه این شهرستان امروز با حضور اقشار مختلف مردمی و مسئولان شهری به امامت آیت‌الله سیدمحمدمهدی حسینی همدانی برگزار شد.

خطیب جمعه کرج در خطبه‌های دوم نماز ضمن دعوت خود و نمازگزاران به تقوای الهی اظهار داشت: مادر آستانه سالروز شهادت شهیدان رجایی و باهنر هستیم.

وی افزود: مدیران نظام مقدس جمهوری اسلامی همواره باید پیرو راه ولایت بوده و از شهیدان الگوبرداری کنند.

نماینده ولی فقیه در استان البرز افزود: در نظام مقدس جمهوری اسلامی شهادت‌طلبی، انقلابی‌گری، ایثار و گذشت از شاخصه‌های مهمی است که مدیران باید از آن بهره‌مند باشند.

حسینی همدانی گفت: در این نظام مدیران خادم مردم و سرباز ولایت هستند و اگر دولت و دولتمردان ما از روحیه انقلابی و شهادت‌طلبی برخوردار باشند احدی نمی‌تواند به ملت ایران آسیب برساند.

امام جمعه کرج اظهار داشت: انتظار مردم از دولت و مدیران دولتی این است که از روحیه انقلابی برخوردار بوده و در مواجهه با مسائل و مشکلات با این روحیه و به صورت جهادی وارد میدان شوند.

حسینی همدانی همچنین به شرایط جهان اسلام اشاره کرد و گفت: استکبار جهانی از تمام توان خود برای ضربه زدن به اسلام و انقلاب استفاده می‌کند و در این راه با تجهیز و حمایت از گروهک‌های تروریستی به دنبال اسلام‌هراسی در جهان است.

وی تصریح کرد: آنها روزی از منافقین حمایت می‌کنند و این گروهک تروریستی را به جان ملت ایران می‌اندازند و روزی نیز با تشکیل فرقه‌های انحرافی چون طالبان و داعش همین راه را پیگیری می‌کنند.

حسینی همدانی با تاکید براینکه تروریسم محصول استکبار جهانی است، گفت: اگر فعالیت تمام گروهک‌های تروریستی در جهان به ویژه تروریست‌هایی چون داعش،‌ طالبان و منافقان نگاه کنیم به خوبی دست حمایت کشورهای زورگوی غربی از این تروریست‌ها را می‌بینیم.

نماینده ولی فقیه در استان البرز همچنین به موضوع بانکداری اسلامی اشاره کرد و گفت: یکی از مهم‌ترین اهداف انقلاب اسلامی اجرای احکام با سیاست‌های دین مبین اسلام در همه عموم بوده است.

حسینی همدانی بیان داشت: در موضوع بانکداری ما باید به شدت از ربا و پرداخت سود حرام در جامعه جلوگیری کنیم اما متاسفانه می‌بینیم بعضی از بانک‌ها و برخی از دستگاه‌ها به بهانه‌های مختلف و در لوای قانون این کار را انجام می‌دهند و مسئولان باید بدانند اگر گرد ربا بر چهره جامعه بنشیند هیچ کس از آسیب و آتش ان در امان نخواهد بود.

لازم به توضیح است؛ امام جمعه شهرستان کرج امروز از عملکرد ورزشکاران استان البرز در رقابت‌های المپیک 2016 به ویژه کیمیا علیزاده نخستین بانوی محجبه کشورمان که دارنده مدال المپیک است تقدیر کرد.

انتهای پیام/2302/ن30/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول