اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با پایان رقابت پینگ‌‌پنگ‌ بازان 27 در قم

پینگ‌‌پنگ باز تهران قهرمان مسابقات نونهالان کشور شد/ مقام سوم منتظری برای تیم قم

رقابت‌های بخش انفرادی مسابقات تنیس روی‌میز قهرمانی رده سنی نونهالان پسر کشور با قهرمانی پینگ‌پنگ باز استان تهران در قم به پایان رسید.

پینگ‌‌پنگ باز تهران قهرمان مسابقات نونهالان کشور شد/ مقام سوم منتظری برای تیم قم

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، هیأت تنیس روی‌میز استان قم میزبانی از مسابقات تنیس روی‌‌میز قهرمانی پسران نونهال کشور روزهای سوم تا پنجم شهریور‌ماه به میزبانی خانه تنیس روی‌‌میز مجموعه ورزشی شهدای هفتم‌تیر قم انجام داد و در بخش انفرادی این رقابت‌ها نماینده تهران قهرمان شد.

با توجه به برنامه‌ریزی صورت گرفته از سوی فدراسیون تنیس روی‌‌میز کشورمان، مسابقات تنیس روی‌‌میز پسران رده سنی نونهالان قهرمانی کشور با حضور پینگ‌پنگ بازان متولد یازدهم دی‌ماه سال 1382 تا یازدهم‌ دی‌ماه سال 1386 از استان‌های مختلف به انجام رسید.

پینگ‌پنگ بازان شرکت‌کننده در این رقابت‌ها در قالب 27 تیم از استان‌های مختلف کشور با یکدیگر به رقابت پرداختند در بخش انفرادی این پیکارها رقابت برای کسب عناوین اول تا سوم بین ورزشکاران تنیس روی‌میز قم به انجام رسید و سرانجام محمدامین صمدی از تهران قهرمان شد.

بعد از اینکه تیم پسران نونهال هیأت تنیس روی‌میز استان تهران با شکست دادن تیم کردستان موفق به کسب مقام نخست و عنوان قهرمانی بخش تیمی پیکارهای سال 1395 تنیس روی‌میز قهرمانی رده سنی نونهالان پسر کشور شد، محمدامین صمدی عضو تیم تهران نیز قهرمانی بخش انفرادی را نیز نصیب تهرانی‌ها کرد.

مسابقات بخش انفرادی تنیس روی‌میز رده سنی نونهالان پسر کشور در خانه پینگ‌پنگ قم با حضور نونهالان مستعد و آینده‌دار این رشته از استان‌های مختلف کشور به انجام رسید و شرکت کنندگان ابتدا در یک جدول 128 نفری به شکل حذفی با یکدیگر رقابت کردند.

در نهایت بعد از انجام 111 مسابقه، چهار پینگ‌پنگ باز از استان‌های تهران، قم و خوزستان موفق به کسب مجوز حضور در مرحله نیمه نهایی شدند و رقابت برای کسب مجوز صعود به مسابقه فینال نیز با موفقیت نمایندگان تهران یعنی محمدامین صمدی و آریا نصیری همراه بود.

در مسابقه فینال محمدامین صمدی با برتری مقابل آریا نصیری دیگر هم‌تیمی خود در تیم هیأت تنیس روی‌میز استان تهران به مقام نخست و عنوان قهرمانی دست یافت، آریا نصیری در جایگاه دوم ایستاد و عنوان نایب‌قهرمانی را کسب کرد و مقام سوم مشترک به سیدمحمدمعین منتظری از تیم هیأت تنیس روی‌میز قم و ارشیا عنایت‌زاده از هیأت خوزستان تعلق گرفت.

رقابت‌های تنیس روی‌میز رده سنی نونهالان پسر قهرمانی کشور با سرداوری کاظم ریوندی به انجام رسید، ضمن اینکه با نظر کمیته داوران فدراسیون پینگ‌پنگ، کمک‌های سرداور این مسابقات رضا مهین‌ترابی و مهدی اکرامی از هیأت تنیس روی‌میز استان قم بودند و محمد مصباحی از قم به همراه مهدی سلطانی، حمیدرضا اخوان، حسن امام قلی‌زاده، غلام‌عباس ترابی، روزبه خلیلی، مرتضی میرزاخانی، حسین امیری و مجید بیات داوران این رقابت‌ها بودند.

مراسم اختتامیه مسابقات سال 1395 تنیس روی‌میز قهرمانی رده سنی نونهالان پسر کشور در قم با حضور محمود نظری دبیر فدراسیون پینگ‌پنگ، محمدقاسم عموئیان رئیس هیأت تنیس روی‌میز استان قم و دیگر عوامل برگزاری مسابقات برگزار شد و تیم‌ها و بازیکنان برتر حکم، مدال و جوایز خود را دریافت کردند.

انتهای پیام/78002/ک30/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول