اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بندرلنگه:

مناطق آزاد هیچ دستاوردی برای کشور و منطقه نداشته و نخواهند داشت

امام جمعه بندرلنگه گفت: مناطق آزاد هیچ دستاوردی برای کشور و منطقه نداشته و نخواهند داشت.

مناطق آزاد هیچ دستاوردی برای کشور و منطقه نداشته و نخواهند داشت

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرلنگه، آیت‌الله سید محمدجواد رکنی شامگاه جمعه در مراسم تجلیل از کارمندان نمونه شهرستان بندرلنگه به مناسبت هفته دولت، با گرامی‌داشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر اظهار داشت: هفته دولت یک جزئیات دارد و یک کلیات که کلیات آن در مرکز کشور و هیأت دولت مطرح می‌شود و برگزاری این مراسم در هفته دولت در شهرستان‌ها هم در واقع هم تلاشی است برای خدمات بیشتر و هم تقدیر و تشکری از مدیران و کارمندان و کارگزاران نظام مقدس جمهوری اسلامی که واقعا تلاش می‌کنند و منویات رهبری را به منصه ظهور می‌رسانند و اجرا می‌کنند.

وی افزود: اولویت‌هایی که برای شهرستان بندرلنگه باید مد نظر قرار بگیرد یکی مسأله جاده و راه به مرکز استان است که عزیزان و دولتمردان تلاش کردند و‌لی مواجه شدیم با تحریم‌ها و رکود اقتصادی و کمبود هزینه و نقدینگی و ساخت این راه و شاهرگ حیاتی نیز راکد ماند.

امام جمعه بندرلنگه تاکید کرد: در خصوص کار احداث جاده بندرلنگه به خمیر در مسیر پل غار کار اساسی نیز انجام نمی‌شود و کار آن‌ها یک نوع خاک بازی است و امیدواریم این پروژه هم ادامه پیدا کند و به سرحد مقصود برسد.

رکنی اضافه کرد: شهرستان بندرلنگه مظلوم واقع شده شهرستان‌های بستک و بندر خمیر خط انتقال گازشان انجام شده و پارسیان هم فردا کلنگ‌زنی خواهد شد ولی در شهرستان ما از گاز رسانی هیچ خبری نیست و در گذشته که این کار انتقال گاز از پارس جنوبی به سمت کرمان آغاز شد نماینده وقت هیچ خبری نداشت.

رئیس شورای فرهنگ عمومی بندرلنگه تصریح کرد: جاده مستقیمی از عسلویه به بندرلنگه وجود دارد که هیچ زمینی ملکی نیز در راه آن نیست و بهترین راه امن برای لوله‌گذاری و انتقال خطوط گاز ولی لوله‌ها از ارتفاعات و کوه‌ها بالا رفته و به کهنوج استان کرمان هدایت شد و بعد از آنجا به بندرعباس هدایت شد در صورتی که می‌توانست ازمسیر بندرلنگه بیاید.

وی خطاب به استاندار که گفته بود در شهرستان بندرلنگه منطقه آزاد کیش وجود دارد، گفت: منطقه آزاد کیش خود را مستقل می‌داند و خود را بخشی از بندرلنگه نمی‌داند خیابان‌هایش به نام جزیره هنگام و دیلم هست ولی یک خیابان به نام بندرلنگه وجود ندارد.

امام جمعه بندرلنگه در خصوص مناطق آزاد یاد آور شد: مناطق آزاد هیچ دستاوردی برای کشور و برای منطقه نداشته و نخواهند داشته منطقه آزاد از اول برای تولیدات بود و قرار بود سنگاپور را الگو قرار دهند ولی متاسفانه اینگونه نشد فقط در مناطق آزاد جنس‌های بنجل و به درد نخور و انبار مانده‌ها از تایلند چین و تایوان می‌آیند و سپس دپو می‌شوند و از آنجا هم توضیح می‌شود و این خود مصدر قاچاق است.

رکنی در پایان خطاب به مسؤولان گفت: جاده پایین از پاسگاه منبع آب به طرف گچین حداقل 25 دقیقه راه را به سمت بندرعباس کوتاه‌تر می‌کند در فصل زمستان می‌گویند راه را به علت بارندگی می‌بندند در تابستان که از بارندگی خبری نیست چرا این راه را می‌بندند جاده‌ای که حتی خراب هم نیست، بستن جاده کار کدام اداره است باید مدیران در هفته دولت پیگیر این کار باشند چرا جاده مهتابی را که کاملا درست شده را باز نمی‌کنند و مردم واقعا در این خصوص مشکلات دارند.

انتهای پیام/3264/صا30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول