اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار شهرستان نور:

پوشش مخابراتی شهرستان نور نگاه ویژه دولت را می‌طلبد

فرماندار شهرستان نور با اشاره به عدم پوشش مخابراتی تلفن همراه در ارتفاعات و مشکلات زیرساختی تلفن ثابت، خواستار نگاه ویژه دولت در این زمینه شد.

پوشش مخابراتی شهرستان نور نگاه ویژه دولت را می‌طلبد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان نور، هادی خنجری صبح امروز در جلسه شورای اداری که با حضور مدیرعامل پست‌بانک در فرمانداری این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: همه راه‌ها از برجام نمی‌گذرد، اما برجام توانست سایه شوم جنگ را از کشور دور کند و به موفقیت‌های خوبی رسیدیم و باید تلاش کنیم تا به همه دستاوردها برسیم.

وی افزود: در دولت تدبیر و امید در تنها بیمارستان دولتی شهرستان نور، در قالب طرح تحول سلامت، شاهد تغییرات اساسی در تجهیزات، امکانات، احداث خانه‌های بهداشت، آزمایشگاه مرکزی و ... با هزینه قریب به 11 میلیارد تومان بودیم.

فرماندار نور تصریح کرد: پروژه‌های مخابراتی، کشاورزی، برق، زیرساخت‌ها، مسکن و اقدامات فراوانی صورت گرفت اما شهرستان نور نیازمند توجه ویژه‌تری است تا با توجه به وسعت و  جمعیت شناور و پراکندگی بتوان خدمات شایسته‌تر ارائه کرد.

این مسؤول با اشاره به عدم پوشش مخابراتی تلفن همراه در ارتفاعات و مشکلات زیرساختی تلفن ثابت، خواستار نگاه ویژه دولت در این زمینه شد.

* باید باورهای مردم را تقویت کرد

امام جمعه نور نیز در این جلسه اظهار کرد: مردم انتظار دارند خدمات را در معیشت خود لمس کنند، تا باورشان تقویت شود.

حجت‌الاسلام سید مهدی امیری‌ارجمند افزود: تقویت باور و تقوی سبب انجام کار برای رضای خدا و مردم می‌شود زیرا دغدغه معیشت انگیزه حضور در مساجد، نماز جمعه و جماعات را کاهش می‌دهد.

وی تصریح کرد: فقر دین را می‌برد بنابراین باید باورهای مردم را تقویت کرد تا امنیت جامعه در همه حوزه‌ها حفظ شود.

* دولت حدود 600 هزار میلیارد تومان بدهی دارد

نماینده مردم نور و محمودآباد در مجلس شورای اسلامی نیز در این جلسه، اظهار کرد: همه ارکان نظام در کنار هم برای تحقق اهداف نظام تلاش می‌کنند.

علی اسماعیلی افزود: دولت حدود 600 هزار میلیارد تومان بدهی دارد و این امر ادامه کار را برای توسعه و پیشرفت سخت کرده است، در دنیا هم دشمنان ما به دنبال آن هستند تا مشکلات مختلف در همه عرصه‌ها را افزایش داده و عرصه خدمت‌رسانی را تنگ کنند.

وی تصریح کرد: امروز تأکید رهبری بر اقتصاد مقاومتی است و باید همه تلاش کنیم با کار جهادی موارد را دنبال کنیم تا بتوانیم هم خود و هم جامعه را مدیریت کنیم.

نماینده مردم نور و محمودآباد در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: امروز نگاه دنیا این است که شهروند به دستگاه اجرایی مراجعه می‌کند و صاحب حق است و باید به همه خدمت یکسان داد، این نگاه، نگاه مدیران جهادی است.

* 7 هزار واحد تولیدی تا پایان شهریور ماه تسهیلات دریافت می‌کنند

مدیرعامل پست‎بانک در ادامه جلسه با تبریک هفته دولت، اظهار کرد: خدمات را باید در کنار محدودیت‌ها مقایسه کرد، تورم در واقع دست در جیب مردم کردن و از جیب آنان خرج کردن است.

خسرو فرحی افزود: شاهد کاهش تورم در سال‌های اخیر هستیم که رونق معیشت و دیگر تأثیرات را در جامعه به همراه دارد، تثبیت نرخ ارز هم به این امر کمک می‌کند و بانک‌ها نیز مدیریت می‌کنند.

وی تصریح کرد: هفت هزار واحد تولیدی تا پایان شهریور ماه تسهیلات دریافت می‌کنند تا بحث تولید و اشتغال رونق پیدا کند.

مدیرعامل پست‎بانک با بیان اینکه مازندران دومین استان کشور در حوزه ارتباطات است، اضافه کرد: پست‌انک ایران به‌عنوان بانک تخصصی و توسعه‌ای (آی.سی.تی) تمام طرح‌های آی.سی.تی را بدون محدودیت پذیرا است و در همه روستاهای کشور باید مستقر شود و خدمات ارائه کند.

این مسؤول گفت: در 12 هزار و 500 نقطه کشور حضور داریم که 430 نقطه مربوط به مازندران است.

انتهای پیام/86023/غ40

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول