اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران:

همایش معاونان آموزش متوسطه ادارات آموزش و پرورش استان تهران برگزار شد

معاون آموزش متوسطه اداره‌کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، از برگزاری همایش معاونان آموزش متوسطه ادارات آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران خبر داد.

همایش معاونان آموزش متوسطه ادارات آموزش و پرورش استان تهران برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، میررضا شفیع‌پور صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: همایش معاونان آموزش متوسطه ادارات آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، با حضور زرافشان، معاون آموزش متوسطۀ وزارت آموزش و پرورش و همچنین عبدالرضا فولادوندراد، مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران برگزار شد.

این مقام مسؤول در ادامه، با اشاره به اینکه این همایش در پنج عنوان برنامه‌ریزی و اجرا شد، ادامه داد: نقد و بررسی برنامۀ تعالی مدیریت مدرسه و طرح همتا و همچنین استقرار پایۀ دهم و ساماندهی نیروی انسانی پروژۀ مهر از مهم‌ترین موضوعات مورد بحث در این نشست بود.

شفیع‌پور، خاطرنشان کرد: برگزاری امتحانات شهریور ماه، تحلیل نتایج خرداد ماه و کنکور سراسری، ارزیابی از عملکرد گروه‌های آموزشی و پژوهش‌سراهای دانش‌آموزی و ارائه راهکار های لازم و همچنین هدایت تحصیلی در راستای توسعۀ متوازن، از دیگر مسائل مهمی بود که در این نشست با صاحب نظران به بحث، بررسی و تبادل نظر گذاشته شد.

دبیر اجرایی ستاد پروژۀ مهر شهرستان‌های استان تهران در پایان اظهار داشت: بازگشایی باشکوه مدارس و همچنین استقرارا پایۀ دهم از اولیت‌های پروژۀ مهر در سال تحصیلی 96-1395 است.

انتهای پیام/2462/ی20/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول