اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم ایلام در مجلس:

گرد و غبار با منشأ عراق مردم ایلام را می‌آزارد

نماینده مردم ایلام، ایوان، مهران، سیروان، چرداول و ملکشاهی در مجلس شورای اسلامی گفت: گرد و غبار با منشأ عراق مردم ایلام را می‌آزارد.

گرد و غبار با منشأ عراق مردم ایلام را می‌آزارد

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، سلام امینی ظهر امروز در نشست با شماری از مسؤولان رسانه‌های استان ایلام ایلام اظهار داشت: متاسفانه عمده کانون ریزگردهایی که وارد کشورمان می‌شود مربوط به کشور عراق است.

نماینده مردم ایلام، ایوان، مهران، سیروان، چرداول و ملکشاهی در مجلس شورای اسلامی گفت: در کشور عراق به دلایلی از جمله عدم وجود ثبات سیاسی اولویت مقابله با این پدیده را ندارد.

وی ادامه داد: در نقاطی که چشمه‌ها و کانون‌های گرد و غبار وجود دارد در اختیار داعش بوده و هرگونه اقدام را از مسؤولان امر در کشور عراق را سلب کرده و باید همچنان با این موضوع از روش‌های دیگری مقابله کرد.

این نماینده مجلس اضافه کرد: تذکری در این رابطه به رئیس سازمان حفاظت محیط زیست ارائه شد تا دست کم برای همدردی با مردم منطقه غرب کشور به این نقاط سفری داشته باشد.

امینی تصریح کرد: احساس همدردی با مردم درگیر با این پدیده لازم و ضروری به نظر می‌رسد و باید مسؤولان امر دراین راستا چاره‌اندیشی کرده و این معضل را به طور کامل از بین ببرند.

نماینده مردم ایلام، ایوان، مهران، سیروان، چرداول و ملکشاهی در مجلس شورای اسلامی گفت: مردم مجبورند در فصول گرما از وسایل سرمایشی گازی استفاده کرده و این مهم میزان مصرف برق را در این مناطق افزایش می‌دهد.

وی ادامه داد: در این راستا پیشنهادی به همکارانم در مجلس ارائه شد که به مدت سه ماه از فصل گرمای سال نرخ تعرفه‌های برق در مناطق شمالی استان ایلام به صورت مخفف محاسبه شود.

این نماینده مجلس اضافه کرد: این اقدام باید شامل همه مناطق درگیر با پدیده گرد غبار باشد تا مردم حداقل بتوانند در فصول گرم سال از وسایل سرمایشی استاندارد بهره‌مند شوند.

انتهای پیام/2246/ن30/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول