اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  صنعت ، تجارت ، بازرگانی

با حکم نعمت زاده

صادقی سرپرست جدید معاونت امور اقتصادی و بازرگانی شد

وزیر صنعت، معدن وتجارت با صدور حکمی یدالله صادقی را به عنوان سرپرست جدید معاونت امور اقتصادی و بازرگانی تعیین کرد.

صادقی سرپرست جدید معاونت امور اقتصادی و بازرگانی شد

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از شاتا، مجتبی خسروتاج قائم مقام وزیر در امور تجارت و رئیس کل سازمان توسعه تجارت ایران در مراسم معارفه سرپرست معاونت امور اقتصادی و بازرگانی با بیان این مطلب افزود: ضمن بیان این مطلب افزود: مجموعه معاونت بازرگانی داخلی و خارجی ضمن هم‌افزایی با یکدیگر می‌بایست زیر یک چتر فعال شوند.
 وی افزود : بین فعالیت‌های بازرگانی داخلی و خارجی می‌بایست پیوستگی به وضوح مشاهده شود.
به گفته خسروتاج؛ با تمرکز سیاست‌های بازرگانی داخلی و خارجی می‌توان این تعامل و اثربخشی را در قسمت‌های تجاری شاهد بود.
قائم‌مقام وزیر در امور تجارت در ادامه یادآور شد: طی 2.5 سال فعالیت خود در معاونت بازرگانی داخلی یک سری اقدامات لازم انجام گرفت که می‌بایست ادامه یابد.
وی در توضیح این مطلب افزود: مباحث مربوط به سیاست‌های اقتصاد مقاومت در توسعه صادرات چه در بخش بازرگانی داخلی و چه در موضوع اصناف همچنین موضوعات مربوط به حمایت از تولید و عدم لطمه به تولید داخل کشور و از سویی بحث قاچاق و واردات کالا و خدمات همچنین انجام قیمت‌گذاری در رقابتی بودن کالاها، موضوع دامپینگ و سهمیه‌بندی‌های مربوطه جملگی مباحثی است که پیش از این در معاونت بازرگانی داخلی پیگیری شده است.
قائم‌مقام وزیر در امور تجارت یادآور شد: با مدیریت نگاه واحد می‌توان بسیاری از مشکلات بر سر راه اجرای سیاست‌های کلان اقتصادی و بازرگانی داخلی را مرتفع ساخت.
یدالله صادقی سرپرست جدید معاونت امور اقتصادی و بازرگانی در این مراسم گفت: با انجام بهینه‌سازی در سیستم همچنین با بیان نظرات واحد از سوی دو معاونت بازرگانی داخلی و خارجی می‌توان به خروجی‌های مثبتی دست یافت.
سرپرست جدید معاونت امور اقتصادی و بازرگانی تصریح کرد: طی 8 ماهه گذشته و سلسله جلسات معاونت بازرگانی داخلی مسایلی نظیر: برنامه‌های اصناف، خدمات بازرگانی، مسایل مربوط به دخانیات و غیره بررسی شده که قرار است با نظارت و همکاری قائم‌مقام وزیر در امور بازرگانی دنبال شود.
با صدور حکمی از سوی وزیر صنعت، معدن و تجارت یدالله صادقی به سمت سرپرست معاونت امور اقتصادی و بازرگانی و «مجتبی خسروتاج» به عنوان قائم‌مقام وزیر در امور تجارت و رییس سازمان توسعه تجارت مأموریت‌های محوله را انجام دهند.

انتهای پیام/ب

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول