اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون رئیس‌جمهور:

ریل‌گذاری درستی برای توسعه خراسان شمالی باید انجام شود

معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان برنامه‌وبودجه کشور گفت: ریل‌گذاری درستی برای توسعه خراسان شمالی باید انجام شود.

ریل‌گذاری درستی برای توسعه خراسان شمالی باید انجام شود

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، محمدباقر نوبخت امشب در برنامه سیمای خراسان شمالی  اظهار کرد: باید یک ریل‌گذاری درستی برای توسعه استان خراسان شمالی انجام شود.

معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان برنامه‌وبودجه کشور گفت: برای این منظور، برنامه ششم بهترین فرصت برای توجه به خراسان شمالی است.

وی با اشاره به توجه دولت به خراسان شمالی افزود: از نخبگان استان می‌خواهیم تا ما با ارائه پیشنهاد‌ها و نظرات ما را برای رسیدن به اهداف در خصوص توسعه استان یاری کنند.

نوبخت با برشمردن مصوبات سفر خرداد سال گذشته رئیس‌جمهور به خراسان شمالی هم تصریح کرد: توافق ما این بود 633 میلیارد تومان اعتبار برای مصوبات اختصاص‌یافته و هزینه شود.

معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان برنامه‌وبودجه کشور گفت: در همین راستا حدود 38 درصد اعتبارات سفر رئیس‌جمهور به استان برای اجرای طرح‌ها پرداخت‌شده است.

وی با اشاره به حضور خود در مراسم افتتاح 84 طرح عمرانی به مناسبت هفته دولت بیان داشت: همچنین فرصتی شد تا شماری از طرح‌های استان را از نزدیک ببینیم.

نوبخت اظهار کرد: بی‌گمان خراسان شمالی استانی پرظرفیت بوده که از نیروی انسانی خوبی برخوردار بوده که نظرات و تحلیل‌های اقتصادی آنان بسیار قابل‌توجه است.

وی با برشمردن ماده 180 هم گفت: ماده 180 بالغ‌بر 9هزار میلیارد تومان منابع بوده که صرف استان‌های غیر برخوردار می‌شود که البته در سال گذشته به دلیل نوسان قیمت نفت نتوانستیم اعتباری از این محل دهیم که امیدواریم امسال سهم خوبی را به استان های غیر برخوردار از جمله استان خراسان شمالی اختصاص دهیم.

معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان برنامه‌وبودجه کشور با یادآوری توجه دولت به رونق اقتصادی هم گفت: سیاست دولت این استان تا برای 7 هزار و500 واحد تولیدی 16 هزار میلیارد تومان اعتبار تزریق کند.

وی بیان داشت: ارائه این تسهیلات تا حد زیادی در توسعه اشتغال و رونق اقتصادی اثرگذار است.

محمدباقر نوبخت معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان برنامه‌وبودجه کشور برای افتتاح طرح‌های هفته دولت به خراسان شمالی سفرکرده است.

بر اساس برنامه افتتاح طرح‌های هفته دولت شهرستان بجنورد، افتتاح 35 کیلومتر از محور بجنورد به جنگل گلستان و همچنین شرکت در مراسم شورای برنامه‌ریزی استان از برنامه‌های دومین روز سفر رئیس سازمان برنامه‌وبودجه کشور به استان است.

انتهای پیام/ 63002/ج30/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول