اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با برگزاری انتخابات هیأت‌رئیسه

رئیس شورای اسلامی خمینی‌شهر مشخص شد

با برگزاری انتخابات هیأت‌رئیسه شورای اسلامی شهر خمینی‌شهر، با حداکثر آرا حسن املائی به‌ عنوان رئیس آخرین سال دوره چهارم شورای شهر انتخاب شد.

رئیس شورای اسلامی خمینی‌شهر مشخص شد

به گزارش خبرگزاری فارس از خمینی‌شهر، عصر شنبه با برگزاری انتخابات هیأت‌رئیسه شورای اسلامی شهر خمینی‌شهر، با حداکثر آرا حسن املائی به‌ عنوان رئیس آخرین سال دوره چهارم شورای شهر انتخاب شد. در انتخابات برگزار شده حسن صالحی به‌ عنوان نائب رئیس، فاطمه حیدری‌فر به‌ عنوان خزانه‌دار و محمدعلی پورشریعت به‌ عنوان دبیر شورا انتخاب شد.

 رئیس جدید شورای اسلامی شهر خمینی‌شهر در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار کرد: محور اصلی فعالیت چهارمین سال شورای شهر خمینی‌شهر اتحاد و همدلی بین اعضای شورای شهر، تعامل با مجموعه شهرداری و مسئولان شهرستان خواهد بود.

حسن املائی گفت: تلاش خود برای اجرای هرچه بهتر امور و استقرار قانون‌مند در مجموعه شورای اسلامی شهر و شهرداری به کارخواهم بست.

وی با بیان اینکه هدف اصلی ما جلب رضایت‌مندی مردم شهیدپرور خمینی‌شهر است خطاب به مسؤولان شهرستان اظهار داشت: دست یاری همه‌ کسانی که می‌توانند در عرصه خدمت به مردم و رفع مشکلات، تسهیل در امور اجرائی کارگشا باشند را می‌فشارم.

رئیس شورای اسلامی شهر خمینی‌شهر خطاب به مردم خمینی‌شهر گفت: با جدیت و قاطعیت کامل و با همه توان پیگیر مطالبات و حقوق قانونی عقب‌افتاده شهر، شهرداری و مردم خواهیم بود و اجازه هیچ‌گونه سوءاستفاده و حرکت خارج حیطه قانونی در حوزه شهرداری و شورای شهر را نمی‌دهیم.

املائی در انتها بیان کرد: یقیناً اتحاد و همدلی و هم‌زبانی همه خدمتگزاران مردم، نیروهای وفادار به آرمان‌های انقلاب و نظام در جهت تحقق سیاست‌های اقتصادی مقاومتی و مدیریت جهادی در مجموعه شهرداری و مدیریت شهری گره‌گشا خواهد بود.

انتهای پیام/63069/ر20/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول