اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار دماوند خبر داد

مبارزه با روند فزاینده ساخت‌وسازهای غیرمجاز در دماوند

فرماندار شهرستان دماوند از مبارزه با روند فزاینده تخریب محیط زیست و ساخت‌وسازهای غیرمجاز در دماوند خبر داد.

مبارزه با روند فزاینده ساخت‌وسازهای غیرمجاز در دماوند

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، ناصر محمودی‌فرد ظهر امروز در مراسم افتتاح پروژه‌های آموزشی و مراکز علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد دماوند در جمع مسؤولان کشوری، استانی و شهرستانی، ضمن گرامیداشت هفته دولت اظهار کرد: دولت تدبیر و امید در شرایطی کشور را به دست گرفت که نهادینه شدن تخلفات اداری و قانون‌گریزی باعث شده بود ایران در شرایط نامناسبی قرار گیرد.

وی ادامه داد: از ابتدای تصدی‌گری فرمانداری دماوند، تلاش ما بر این بود که با مبارزه با تهدیدها و ایجاد فرصت‌ها، سیاست‌های دولت را در منطقه به‌خوبی اجرا کنیم.

فرماندار شهرستان دماوند گفت: مبارزه با روند فزاینده تخریب محیط زیست و ساخت و سازهای غیرمجاز یکی از مهم‌ترین مسائلی بود که مقام معظم رهبری نیز بر آن تأکید داشتند و خوشحال هستیم که پس از گذشت سه سال از عمر دولت، می‌توانیم اعلام کنیم این روند به صورت قابل‌توجهی مهار شده است.

محمودی‌فرد افزود: ضعف برنامه‌ریزی‌های شهری در پروژه‌های مسکن مهر و ایجاد نارضایتی‌های مکرر مردمی یکی از مشکلاتی بود که با آن روبه‌رو بوده‌ایم؛ اما امروز اکثر تعهدات به حول قوه الهی عملی شده است.

* تکمیل پروژه‌های نیمه‌کاره در دماوند

وی اضافه کرد: یکی دیگر از محورهای مورد توجه دولت طی سه سال اخیر، تکمیل پروژه‌های نیمه‌کاره بوده است که از پیشرفت فیزیکی حداقل 70 درصدی برخوردارند و از دوره‌های قبل باقی مانده‌اند.

محمودی‌فرد بیان داشت:‌ با وجود اعتبارات محدود که داشتیم، سعی کرده‌ایم این طرح‌ها تکمیل شود و البته امسال با مساعدت استاندار با رشد 22 درصدی اعتبارات، این طرح‌ها تا حد توان تکمیل شده و به بهره‌برداری رسیده است.

فرماندار شهرستان دماوند تصریح کرد: در هفته دولت نیز شاهد افتتاح برخی از این پروژه‌ها به تعداد 55 طرح با اعتباری بالغ‌بر 470 میلیارد ریال هستیم.

انتهای پیام/67028/ب30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول