اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان برنامه و بودجه کهگیلویه و بویراحمد خبر داد

آغاز توزیع اعتبارات عمرانی کهگیلویه و بویراحمد در شهرستان‌ها/ تخصیص 50 درصدی اعتبارات در 6 ماهه اول

رئیس سازمان برنامه و بودجه کهگیلویه و بویراحمد از آغاز توزیع اعتبارات عمرانی کهگیلویه و بویراحمد در شهرستان‌ها خبر داد.

آغاز توزیع اعتبارات عمرانی کهگیلویه و بویراحمد در شهرستان‌ها/ تخصیص 50 درصدی اعتبارات در 6 ماهه اول

حسن نوروزی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج با اشاره به توزیع اعتبارات عمرانی در استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: در زمینه بودجه دو جلسه شورای برنامه‌ریزی را در سال جاری با عنوان توزیع اعتبارات عمرانی و هزینه‌ای برگزار کردیم.

وی گفت: توزیع اعتبارات استانی و نفت و همین طور ماده 180 که در سال 95 به عنوان قانون استفاده متوازن از امکانات کشور نام پیدا کرده است را در شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان توزیع فصل برنامه و شهرستانی کردیم و در اختیار کمیته‌های برنامه‌ریزی شهرستان‌ها گذاشتیم.

رئیس سازمان برنامه و بودجه استان گفت: از روز چهارشنبه 10 شهریورماه کمیته برنامه‌ریزی شهرستان‌ها آغاز به کار می‌کند و در یک هفته تمام 8 شهرستان پروژه‌ها را مشخص می‌کنند.

نوروزی بیان کرد: در شورای برنامه‌ریزی استان اعتبارات را فصل برنامه‌ای توزیع می‌کنیم که مثلاً در فصل حمل و نقل چه اندازه اعتبار برای هر شهرستان بگذاریم و در کمیته برنامه‌ریزی شهرستانی توزیع پروژه‌ای خواهند شد که مثلاً اعتبارات شهرستان بین چه پروژه‌هایی باید تقسیم شوند.

وی افزود: بعد از آن وارد مبادله موافقت‌نامه‌های سال جاری می‌شویم که در حال حاضر 50 درصد اعتبارات عمرانی استان با تدبیر استان در 6 ماهه اول تخصیص پیدا کرده و رقم قابل قبول است؛ لذا هنگامی که موافقت‌نامه‌ها مبادله شد اعتبارات تخصیص داده می‌شود.

نوروزی ادامه داد: در دو تا سه سال گذشته تلاش ما بر این بود که برنامه‌محور حرکت کنیم، زیرا در سال‌های گذشته به لحاظ بودجه‌ای سال‌های دشواری بود

وی افزود: در سال 91 مبلغ 13 هزار میلیارد تومان کل اعتبارات عمرانی بود که دولت به پروژه‌ها در کل کشور اختصاص داد.

نوروزی بیان کرد: این عدد در سال 94 در کشور به 28 هزار و 700 میلیارد تومان رسید و بیش از دو برابر شد و دولت تدبیر و امید علی‌رغم محدودیت‌ها دو برابر گذشته در پروژه‌ها هزینه کرد.

وی گفت: در استان اولویت ما این بوده که بر اساس نظریه پایه توسعه استان حرکت کنیم یعنی اگر قابلیت استان در آب و گردشگری است باید متناسب با آن اعتبار بگذاریم، لذا برای مثال پروژه‌های تأمین آب در استان برای ما اولویت داشته و در سال 95 هم باید در اولویت باشد.

انتهای پیام/2571/ت40

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول