اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر درمان تأمین اجتماعی اردبیل:

بیمارستان سبلان اردبیل به 160 تخت ارتقا می‌یابد

مدیر درمان تأمین اجتماعی استان اردبیل گفت: بیمارستان 144 تختخوابی سبلان اردبیل قرار است به 160 تخت ارتقا یافته و خدمات تخصصی و همچنین اورژانس به شکل جداگانه در این بیمارستان ارائه شود.

بیمارستان سبلان اردبیل به 160 تخت ارتقا می‌یابد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، مهدی نیک‌ سیرت عصر امروز در جریان بازدید از روند اجرای هتلینگ در بیمارستان سبلان اردبیل اظهار کرد: ما تلاش می‌کنیم تا با دایر کردن مرکز اورژانس در این بیمارستان خدمات تفکیکی به درخواست‌های فوریتی پزشکی و همچنین تخصصی ارائه کنیم که در این زمینه کار احداث اورژانس در حیاط بیمارستان سبلان آغاز شده است.

وی از ارتقا درمانگاه تخصصی میرازحسینی به پلی‌کلینیک خبر داد و تصریح کرد: تلاشمان بر این است تا تمامی درمانگاه‌های استان اردبیل به درجه درمانگاه‌های تخصصی ارتقا یابد.

مدیر درمان تأمین اجتماعی استان از افزایش تعداد مراجعان و بیماران بستری تا 21 هزار نفر و افزایش اشغال تخت‌های بیمارستانی تا 84 درصد خبر داد و گفت: سالانه بیش از 10 هزار اعمال جراحی در این بیمارستان انجام می‌شود که دلیل کاهش اعمال جراحی در بیمارستان سبلان سیاست وزارت بهداشت در به حداقل رساندن اعمال جراحی سزارین بوده است.

نیک سیرت مجموع ویزیت‌های سرپایی این بیمارستان را در طول سال بیش از 888 هزار و 700 مورد اعلام کرد و افزود: با توجه به اینکه یقین داریم مردم استان اردبیل شایسته بهترین خدمات هستند، از همین رو در توسعه خدمات بهداشتی و درمانی در مجموعه مدیریت درمان استان اردبیل سعی واقعی بر این است تا با ارتقا این خدمات بتوانیم رضایت این مردم را فراهم کنیم.

مدیر درمان تأمین اجتماعی استان اردبیل بیان کرد: ما در سه سال اخیر بیش از چهار میلیارد و 100 میلیون تومان اعتبار صرف حوزه‌های مختلف مدیریت درمان کردیم به طوری که در زمینه خرید تجهیزات پزشکی و اجرای طرح‌های عمرانی اقدامات خوبی نیز انجام شده است.

انتهای پیام/62005/خ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول