اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل تاپیکو عنوان کرد

لزوم رعایت استانداردهای جهانی در تولید محصولات پساب پتروشیمی فارابی

مدیرعامل تاپیکو با بیان اینکه پروژه تصفیه‌خانه پساب صنعتی پتروشیمی فارابی یک اقدام پر ارزش و با ارزش افزوده بسیار بالاست، گفت: ضرورت دارد در تولید محصولات پساب این مجتمع استانداردهای جهانی رعایت شود.

لزوم رعایت استانداردهای جهانی در تولید محصولات پساب پتروشیمی فارابی

به گزارش خبرگزاری فارس از ماهشهر، محمدحسن پیوندی عصر امروز در مراسم کلنگ‌زنی پروژه تصفیه‌خانه پساب صنعتی پتروشیمی فارابی اظهار کرد: تصفیه‌خانه پساب صنعتی پتروشیمی فارابی یکی از شاخص‌ترین طرح‌های مجموعه پتروشیمی است که ان‌شاءالله با تلاش ارکان این پتروشیمی به موقع به بهره‌برداری برسد.

وی با بیان اینکه این پروژه یک اقدام پر ارزش است، خاطرنشان کرد: تولید یک هزار تن پساب از یک واحد به نسبت ظرفیت تولیدی سالانه آن یک اقدام قابل تقدیر و با ارزش افزوده بسیار بالاست.

مدیرعامل تاپیکو اضافه کرد: این در حالی است که این پروژه به دلیل تولید محصولات صنایع غذایی و خوراک دام از پساب از اهمیت خاصی برخوردار است و مسؤولیت خطیری بر عهده ارکان این مجتمع است.

پیوندی با اشاره به ضرورت رعایت استانداردهای جهانی در تولیدات این تصفیه‌خانه متذکر شد: این طرح در کنار کمک بسیاری که به مسائل زیست‌محیطی می‌کند، ضرورت دارد توجه ویژه‌ای در رعایت نکات بهداشتی و استانداردهای جهانی در تولیدات آن شود.

وی در پایان با درخواست از مسؤولان پروژه در بهره‌برداری آن در زمان مناسب، گفت: ان‌شاءالله این طرح با ارزش با تلاش تمام ارکان مجتمع به موقع به بهره‌برداری برسد و ما نیز در مجموعه خود از هیچ کمکی در تسریع این پروژه و به نتیجه رساندن آن دریغ نخواهیم کرد.

انتهای پیام/72029/ج20/

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول