اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون آموزش و پرورش شهرستان ابهر:

شورای مدرسه باید مورد توجه بیشتر مدیران مدارس ابهر باشد

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش شهرستان ابهر گفت: شورای مدرسه باید مورد عنایت بیشتر مدیران مدارس باشد.

شورای مدرسه باید مورد توجه بیشتر مدیران مدارس ابهر باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، حجت‌اله عباسی پیش از ظهر امروز در جلسه هماهنگی مدیران مدارس با رویکرد پروژه مهر با تاکید بر اینکه چرخش در آموزش و پرورش باید براساس تغییر از وضع موجود به وضع مطلوب است، اظهار کرد: این چرخش تغییر باید با رویکرد در نظر گرفتن دیدگاه مدیران به هویت انسانی و جایگاه انسان روش‌های آموزش و اثرگذار استفاده از مدیریت گروهی و رقابت در راستای رفع مشکلات باشد.

وی پروژه مهر را مدیریت زمان براساس استفاده از بهترین راه‌حل‌ها عنوان و خاطرنشان کرد: در پروژه مهر دو نکته اساسی یعنی مدیریت برنامه محور و عملکرد مورد توجه است  آن ذخیره و تجربه‌ای برای میدان آیندگان است.

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش شهرستان ابهر مدیریتی را موفق دانست که بتواند با حفظ انگیزه‌های نیروی انسانی حوزه مدیریت خود را به داخل کلاس‌ها بکشاند و از مدیریت تا درب کلاس‌ها گذر کنند.

عباسی از مدیران خواست تا گزارش مصور خود تا 8 مهرماه به دبیرخانه پروژه مهر ارسال و پوشه کار خود را براساس فرم ارزیابی و آیتم‌های طراحی شده تنظیم کنند.

وی با اشاره به اینکه شعاع مسؤولیت مدیران بسیار گسترده و حساس است، گفت: پاکسازی محوطه حیاط، زیباسازی تابلو اعلانات و بهره‌گیری از همه ظرفیت‌های مدارس در راستای پروژه مهر تاکید کرد.

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش شهرستان ابهر با تاکید بر تهیه برنامه سالانه براساس تفکر جمعی و با اشاره به اینکه استفاده از توانمندی‌های شورای مدرسه باید مورد عنایت مدیران مدارس باشد، گفت: در تنظیم تقویم برنامه سالانه و برنامه هفتگی اهتمام کنند.

عباسی از کسب رتبه نخست استانی در میانگین نمرات خردادماه خبر داد و افزود: سه رتبه دو رقمی و 14 رتبه زیر هزار در کنکور سراسری 95 توسط دانش‌آموزان ابهری کسب شده است.

انتهای پیام/73009/ک30/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول