اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس آموزش و پرورش شهرستان رزن خبر داد

راهیابی 4 دانش‌آموز رزنی به جشنواره خوارزمی

رئیس آموزش و پرورش شهرستان رزن گفت: چهار نفر از دانش‌آموزان رزن به جشنواره خوارزمی کشور اعزام شدند که یک نفر موفق به کسب رتبه پنجم در این جشنواره شد.

راهیابی 4 دانش‌آموز رزنی به جشنواره خوارزمی

مرتضی بختیاری شفیع امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رزن برگزاری جشنواره خیرین مدرسه‌ساز را فرصت مناسبی برای استفاده از کمک‌های خیرین نیک‎اندیش شهرستان دانست و اظهار کرد: در این جشنواره، خیرین متعهد به پرداخت بیش از 517 میلیون تومان در حوزه‌های مختلف شدند.

وی افزود: احداث مدرسه سه کلاسه روستای محمدآباد با 200 میلیون تومان، مدرسه چهار کلاسه روستای نوار با 300 میلیون تومان، تعمیر کلی و جداسازی سرویس‌های بهداشتی و آبخوری آموزشگاه‌های ابوریحان بیرونی آب باریک، محبی آقکند، صالحی ساریجلو و ایثار قاطراولن با 15 میلیون تومان از دیگر اقدامات آموزش و پرورش شهرستان رزن است.

رئیس آموزش و پرورش شهرستان رزن با بیان اینکه به عنوان قطب آموزشی شمال استان بیش از 30 دوره ضمن خدمت برای همکاران آموزشی برگزار کردیم، از درخشش دانش‎آموزان رزنی در کنکور سال 95 خبر داد.

وی با اشاره به کسب 18 رتبه زیر یک‌هزار و رتبه سوم رشته ریاضی در منطقه توسط محمد معصومی یکی از دانش‌آموزان رزن گفت: کسب رتبه اول استان در میانگین نمرات دروس نهایی پایه سوم متوسطه، رتبه ی دوم استان در بحث مدارس سرآمد توسط دبیرستان دخترانه توحید و رتبه سوم کشوری توسط دبیرخانه نانو از دیگر افتخاراتی است که توسط دانش‎آموزان و معلمان شهرستان رزن رقم خورده است.

بختیاری شفیع از کسب 34 رتبه برتر کشوری و استانی در مسابقات و جشنواره‌های گروه‌های آموزشی توسط همکاران فرهنگی خبر داد و افزود: چهار نفر از دانش‌آموزان رزن به جشنواره خوارزمی کشور اعزام شدند که یک نفر موفق به کسب رتبه پنجم در این جشنواره شد.

وی با بیان اینکه شهرستان رزن در سال گذشته رتبه اول استانی در جذب و برگزاری کلاس‎های سوادآموزی را کسب کرده است خاطرنشان کرد: در سال گذشته 180 درصد از سهمیه ابلاغی از طرف معاونت سوادآموزی استان در راستای ریشه‌کنی بی سوادی جذب شد.

رئیس آموزش و پرورش شهرستان رزن اظهار داشت: بیش از 248 سوادآموز در دوره‎های سوادآموزی، تحکیم و انتقال زیر پوشش قرار گرفته‎اند.

وی با بیان اینکه افراد بی‎سواد در رده سنی 10 تا 49 سال نیز شناسایی شده‌اند، در ادامه گفت: با هدف ترویج فرهنگ ایثار و شهادت 473 نفر از دانش‎آموزان مقطع دوم متوسطه به مناطق جنگی جنوب و غرب کشور اعزام شده‌اند.

بختیاری شفیع از راهیابی هشت نفر از دانش‌آموزان برگزیده قرآنی به سی و چهارمین دوره مسابقات کشوری حفظ و قرائت و تفسیر قرآن و نهج البلاغه و دو نفر از دانش‎آموزان به مرحله کشوری مسابقات فرهنگی و هنری خبر داد.

وی با بیان اینکه هشت مدرسه با اعتباری بالغ بر 270 میلیون تومان به سیستم گرمایشی پکیج مجهز شده است گفت: با کمک خیرین سه آموزشگاه شهرستان رزن با 80 میلیون تومان هوشمندسازی شده است.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان رزن خاطرنشان کرد: همچنین با هدف صرفه‌جویی در حامل‌های انرژی و نیروی انسانی و در راستای اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی آشپزخانه‌های مدارس شبانه روزی تجمیع شده است.

انتهای پیام/89037/ن40/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول