اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار سنندج:

تقاطع غیرهمسطح کوسه هجیج سنندج براساس برنامه روزشمار آماده بهره‌برداری است

شهردار سنندج از تکمیل تقاطع غیرهمسطح کوسه هجیج خبر داد و گفت: طبق زمان وعده داده شده این طرح تکمیل و آماده بهره‌برداری است.

تقاطع غیرهمسطح کوسه هجیج سنندج براساس برنامه روزشمار آماده بهره‌برداری است

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، منوچهر فخری شنبه شب در مصاحبه با خبرنگاران اظهار کرد: یکی از مهم‌ترین مشکلات در زمینه اجرای طرح‌های عمرانی، مدت زمان اجرای این طرح‌ها است.

وی اضافه کرد: طولانی‌شدن زمان اجرای طرح‌ها همواره موجب نارضایتی شهروندان و افزایش هزینه‌های تمام‌شده می‌شود و همچنین حلاوت و شیرینی اجرای طرح‌ها را از بین می‌برد.

شهردار سنندج خاطرنشان کرد: یکی از مهم‌ترین اقدامات شهرداری در راستای رضایت و جلب اعتماد شهروندان، اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام و ارائه جدول زمانبندی برای تکمیل این طرح‌ها بود.

فخری افزود: مهم‌ترین مطالبه شهروندان در خصوص اتمام طرح‌های نیمه‌تمام تکمیل پروژه تقاطع غیرهمسطح کوسه هجیج بود که با برنامه‌ریزی صورت گرفته، در اواخر سال گذشته و بر اساس وضع موجود در محل این پروژه تابلوی روزشمار نصب شد.

وی از آماده‌شدن تقاطع غیرهمسطح کوسه هجیج خبر داد و گفت: بر اساس تابلوی روزشمار، این پروژه روز شنبه بصورت کامل تکمیل و آماده بهره‌برداری است.

فخری  از حمایت‌های استاندار، معاونین، رئیس سازمان برنامه و بودجه استان، پیمانکار، مشاورین و همچنین از زحمات و تلاش شبانه‌روزی کارکنان خدوم و زحمتکش شهرداری تقدیر کرد و گفت: بزودی این پروژه بصورت رسمی و با حضور مسؤولان کشوری مورد بهره‌برداری قرار خواهد گرفت.

شهردار سنندج در پایان ابراز امیدواری کرد: تا پایان سال‌جاری و براساس برنامه‌ریزی صورت گرفته، بتوانیم پروژه‌هایی نظیر پارکینگ طبقاتی عبدالعلی سنندجی، تونل انقلاب و طرح تعریض پل قشلاق را در موعد مقرر تکمیل و به بهره‌برداری برسانیم.

انتهای پیام/79002/ر20/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول