اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار باقرشهر:

شهید چله‌دوان مجاهدی مومن و دلیر بود/ ضرورت معرفی اسطوره‌های انقلاب اسلامی به نسل جدید انقلاب

شهردار باقرشهر با تاکید بر معرفی اسطوره‌های انقلاب اسلامی به نسل جدید انقلاب گفت: شهید چله‌دوان مجاهدی مومن و دلیر بود.

شهید چله‌دوان مجاهدی مومن و دلیر بود/ ضرورت معرفی اسطوره‌های انقلاب اسلامی به نسل جدید انقلاب

سعید استاد فرج در آستانه بهره‌برداری از میدان امیر سرلشکر شهید حسین چله‌دوان و رونمایی از بالگرد و تندیس این شهید والامقام در باقرشهر در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در جنوب استان تهران ضمن گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل و شهدا و تبریک هفته دفاع مقدس اظهار داشت: هفته دفاع مقدس یادآور سلحشوری، دلاوری، شجاعت و مجاهدت ملت غیور ایران اسلامی است.

وی ضمن قدردانی از ایثار و فداکاری رزمندگان اسلام و دلیر مردان ارتش جمهوری اسلامی ایران، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و دریادلان بسیجی گفت: انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به نسل جدید انقلاب و معرفی اسطوره‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به نسل جوان یکی از وظایف خطیر آحاد مختلف جامعه در عصر کنونی است.

شهردار باقرشهر شهید چله‌دوان را یک الگوی برجسته برای نسل جوان دانست و تاکید کرد: امیر سرلشکر شهید حسین چله‌دوان مجاهدی مومن و دلیر بود.

تاکید بر ضرورت انتقال آرمان‌های انقلاب به نسل جدید انقلاب/شکرگزاری از خداوند برای توفیق گام برداشتن در مسیر ترویج راه ایثار و شهادت 

وی بیان داشت: خدا را شاکریم که توفیق خدمتگزاری به خانواده معظم شهدا و گام برداشتن در مسیر ترویج فرهنگ ایثار و شهادت نصیبمان شد. امروز به فضل خداوند متعال و همت مجموعه مدیریت شهری باقرشهر اعم از رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر و مسؤولان و کارکنان شهرداری باقرشهر احداث خیابان و میدان شهید چله‌دوان به پایان رسید و ماکت بالگرد و تندیس این شهید والامقام در این میدان نصب شد و ان‌شاءالله با حضور پرشور خانواده معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران، مسؤولان کشوری و لشکری و آحاد مختلف جامعه این میدان به بهره‌برداری می‌رسد.

استاد فرج بهره‌برداری از میدان چله‌دوان و بزرگداشت این شهید والامقام را به‌نوعی زنده نگاه داشتن یاد و خاطره شهدا دانست و تاکید کرد: در حال حاضر انتقال آرمان‌های والای انقلاب اسلامی به نسل جدید جامعه یکی از اولویت‌های مهم و اثرگذار است. ضروری است جوانان این مرز و بوم بدانند که امروز میراث‌دار چه انسان‌های بزرگی هستند.

وی در ادامه ضمن قدردانی از امور ایثارگران و معاونت عمرانی شهرداری باقرشهر گفت: جا دارد در این فرصت از مجموعه امور ایثارگران و معاونت عمرانی شهرداری باقرشهر و همه عزیزانی که دست در دست هم داده و در اقدامی جهادی ظرف مدت 6 ماه این پروژه را اجرایی کردند قدردانی کنم.

انتهای پیام/2462/ر30/

کانال تلگرام خبرگزاری فارس در جنوب تهران

telegram.me/joinchat/BOxrhj4jYGbJ7OgNMorHRw

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول