اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه نینوای گلستان:

تضعیف استقلال کشور یک توطئه و جهالت محض است/ اهالی رسانه مطالعه و مهارت خود را افزایش دهند

فرمانده سپاه نینوای گلستان با اشاره به برخی سخنان و رفتارها که استقلال کشور را نادیده می‌گیرد، گفت: تضعیف استقلال کشور یک توطئه و جهالت محض است.

تضعیف استقلال کشور یک توطئه و جهالت محض است/ اهالی رسانه مطالعه و مهارت خود را افزایش دهند

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، رحمت‌الله صادقی پیش از ظهر امروز در جمع فعالان عرصه رسانه و مطبوعات غرب استان گلستان با اشاره به تأثیرات مهم و اساسی رسانه‌ها در تصمیم‌سازی‌ها و تصمیم‌گیری‌ها در جوامع مختلف، اظهار کرد: امیدواریم اهالی رسانه در استان گلستان با افزایش مطالعه و سطح مهارت‌ها بتوانند نقش مهم خود را در عرصه تصمیم‌سازی‌های کلان به خوبی ایفا کنند.

وی با بیان اینکه امروز رسالت همه دل‌بستگان به اسلام و انقلاب تشکیل هسته‌های بسیج جهانی اسلام است، افزود: باید تلاش کنیم دنیا را از سلطه جهان‌خواران و مستکبران برهانیم و در برابر شکم‌بارگی‌ها و بی‌عدالتی‌های موجود در دنیا با صلابت و قدرت ایستادگی کرده و واکنش‌های متناسب را نشان دهیم تا مانع گسترش ظلم و پلیدی در سرتاسر عالم شویم.

فرمانده سپاه نینوای گلستان با تأکید بر اینکه استراتژی ما در حوزه بین‌المللی عدم دخالت در امور کشورهاست، خاطرنشان کرد: نکته مهم و حائز اهمیت در تبیین این استراتژی این است که حمایت از مظلومان دنیا به هیچ شکلی متناقض ظاهر و باطن این استراتژی نیست و ما در هر کجای عالم که احساس کنیم ملت‌های آزاده و مظلوم دنیا به کمک ما نیاز دارند از همراهی و کمک توأم با حمایت‌های مادی و معنوی در قالب‌های مختلف دریغ نخواهیم کرد.

صادقی برخی سخنان که از زبان افراد غرب‌زده و تحت تأثیر قرار گرفته توسط غربی‌ها مطرح می‌شود را فاقد بصیرت و هوشمندی لازم دانست و اضافه کرد: این جمله که امروز در فرآیند جهانی شدن مرزهای جغرافیایی مطرح نیست و نباید به استقلال جغرافیایی کشور توجه کرد نه تنها یک بی‌بصیرتی و کم‌فهمی بی‌حد و حصر در حوزه امور استراتژیک بوده بلکه یک توطئه و جهالت محض است.

وی از برگزاری نخستین نشست خبری اجلاسیه 4 هزار شهید استان گلستان بعد از هفته دفاع مقدس خبر داد و گفت: با هماهنگی‌های انجام‌شده با اعضای ستاد برگزاری این اجلاسیه تصمیم بر این شد که نشست خبری و معرفی و اعلام عمومی فعالیت‌های اصلی و ویژه اجلاسیه را بعد از هفته دفاع مقدس اجرایی کنیم تا ظرفیت عظیم این هفته تحت تأثیر موضوع اجلاسیه قرار نگیرد.

فرمانده سپاه نینوای گلستان با استقبال از پیشنهادات و نظرات مردمی پیرامون اجلاسیه 4 هزار شهید خاطرنشان کرد: بنده حاضرم در طول هفته ساعت‌هایی را ویژه این موضوع اختصاص داده و به بررسی و نحوه اجرایی کردن پیشنهادات مردمی در این حوزه پرداخته شود تا در نهایت ابتکارات و پیشنهادات مناسب در قالب طرح‌هایی مدون به ستاد برگزاری اجلاسیه ارائه شود.

صادقی با تأکید بر اینکه در حوزه برنامه‌های اجلاسیه 4 هزار شهید استان گلستان هر شخصی طرحی ارائه کند که متناسب با محورهای اجلاسیه باشد قطعاً مورد حمایت قرار خواهد گرفت، ادامه داد: حمایت از طرح‌های مردمی به ویژه شما خبرگان و نخبگان عرصه رسانه می‌تواند به غنای محتوایی برنامه‌های اجلاسیه اضافه کند.

وی با بیان اینکه در عرصه رسانه باید چند اقدام به عنوان اولویت اساسی مد نظر قرار بگیرد، تصریح کرد: شما باید در کنار فعالیت‌های تخصصی رسانه‌ای دانش خود را نیز در این حوزه بالا ببرید و مهارت‌های لازم برای ارتباط بیشتر و عمیق‌تر با مردم و جامعه را فرا بگیرید.

فرمانده سپاه نینوای گلستان با تقدیر از همکاری اهالی رسانه و مطبوعات با ستاد برگزاری اجلاسیه 4 هزار شهید استان گلستان، اضافه کرد: امیدواریم خداوند به همه همکاران ما و شما در استان گلستان این توفیق را عنایت کند که از این فرصت پیش آمده برای خدمت به ساحت مقدس شهدا بهره برده و بخشی از دین خود را به این بزرگواران که در تاریخ جاودانه خواهند بود ادا کنیم.

 انتهای پیام/83014/ی40/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول