اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل سازمان توسعه سینمایی سوره حوزه هنری عنوان کرد

فروش 95 میلیاردی سینماهای کشور در شش ماه نخست امسال

مدیرعامل سازمان توسعه سینمایی سوره حوزه هنری از فروش 95 میلیاردی سینماهای کشور در شش ماه نخست امسال خبر داد.

فروش 95 میلیاردی سینماهای کشور در شش ماه نخست امسال

به گزارش خبرگزاری فارس از آبادان، محمد حمزه‌زاده ظهر امروز در مراسم افتتاح سینما آزادی آبادان، ضمن گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدای آبادان و تکریم رشادت‌های مردم آبادان در جریان هشت سال جنگ تحمیلی، اظهار کرد: خوشبختانه سینماهای کشور مورد اقبال عمومی قرار گرفته و وضعیت حضور مردم در سینماها از آمار خوبی برخوردار است.

وی ادامه داد: در شش ماهه نخست امسال فروش کل سینماهای کشور بالغ بر 95 میلیارد تومان بوده که نسبت به کل سال گذشته 15 میلیارد تومان افزایش داشته است.

مدیرعامل سازمان توسعه سینمایی سوره حوزه هنری تصریح کرد: همچنین 15 میلیون مراجعه به سینما و خرید بلیط در شش ماه نخست امسال ثبت شده است.

حمزه‌زاده عنوان کرد: سهم سینماهای حوزه هنری از این جمعیت در شش ماه نخست امسال، 5 میلیون 400 هزار نفر که بوده که بالغ بر 30 درصد کل این جمعیت را شامل می‌شود.

وی تأکید کرد: حدود 229 سینما در کشور وجود دارد که 192 سینما مربوط به حوزه هنری می‌شود.

مدیرعامل سازمان توسعه سینمایی سوره حوزه هنری یادآور شد: آبادان نیز مهد هنر و سینما بوده و استان خوزستان پیش از آغاز جنگ 49 سینما داشته که در حال حاضر 14 سالن آن فعال است، با افتتاح سینما آزادی آبادان این مقادیری که عنوان شد، شاهد افزایش چشم‌گیری خواهد بود.

این مقام مسؤول سینماهای کشور گفت: اقبالی که در حال حاضر از سینما شده، در سال‌های پیش این چنین نبوده که یکی از دلایل آن کیفیت فیلم‌ها در سال‌های گذشته بود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: امیدواریم در آینده فضاهای بیشتری برای رفاه و تفریح خانواده‌ها ایجاد شده و مردم به سالن‌های نمایش مراجعه بیشتری داشته باشند.

انتهای پیام/72013/ب30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول