اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برای نخستین بار صورت گرفت

شرکت همدان در جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت با اکران مستند «بیقرار»

مستندساز جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت گفت: همدان برای نخستین بار با مستند «بیقرار» که در ارتباط با شهید سردار همدانی است، در جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت شرکت کرد.

شرکت همدان در جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت با اکران مستند «بیقرار»

علی جیحونیان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به راهیابی مستند "بیقرار" به جشنواره فیلم بین‎المللی مقاومت اظهار کرد: این مستند در ارتباط با شهید سردار حاج حسین همدانی ساخته شده است.

وی گفت: این جشنواره با هدف مقاومت و استکبارستیزی در چندین مرحله هرساله با شرکت مستندسازانی از سراسر دنیا برگزار می‌شود.

این مستندساز همدانی با بیان اینکه همدان برای نخستین بار با مستند «بیقرار» در این جشنواره بین‎المللی شرکت کرده است، افزود: این مستند سال گذشته بیش از 17 بار از شبکه‎های ملی و بین‎المللی در خصوص شهید حاج حسین همدانی و عشق ایشان به شهادت پخش شده است.

وی با اشاره به اینکه مستندسازی‌اش بیشتر برون مرزی است، گفت: در حال حاضر حدود 350 اثر از سراسر دنیا در این جشنواره شرکت کرده که خوشبختانه این اثر جزو 50 اثر برتر در این جشنواره است که جای بسی خرسندی است.

جیحونیان خاطرنشان کرد: قرار است مستند بیقرار در روز 6 مهرماه امسال ساعت 19 در پردیس سینمایی ملت با حضور عده زیادی از کارشناسان و خبرنگاران اکران شود.

وی با بیان اینکه تهیه‌کننده این مستند شرکت صوتی تصویری سروش همدان است، تصریح کرد: مستند «بیقرار» پس از اکران و پخش در جشنواره رتبه آورده است در حالی که در بخش بین‎الملل رتبه بالایی دارد و برند سردار شهید همدانی هم می‎تواند یک امتیاز ویژه و خاصی برای امتیاز دادن به این مستند باشد.

این مستندساز با بیان اینکه این مستند همزمان با نخستین سالگرد شهادت سردار همدانی در مهرماه اکران می شود، بیان کرد: در این اثر لایه دومی از شخصیت ایشان نشان داده شده است و عشق ایشان به شهادت در بیش از چهار دهه و شهادت این سردار بزرگ در دفاع از حرم حضرت زینب(س) به تصویر کشیده شده است.

وی افزود: وقتی این فیلم از سردار شهید همدانی گرفته شد تاکید داشتند که این مستند پخش نشود و در نهایت این مستند پس از شهادت ایشان بود که پخش شد.

انتهای پیام/89009/ط30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول