اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با بازگشایی مدارس برگزار شد

اجرای طرح «مهر مهربان» در اردبیل

همزمان با بازگشایی مدارس و شروع سال تحصیلی طرح «مهر مهربان» در اردبیل برگزار شد.

اجرای طرح «مهر مهربان» در اردبیل

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری اردبیل عصر امروز در این مراسم اظهار کرد: طرح «مهر مهربان» در مدرسه شهید چمران اردبیل اجرا شد.

شفیع شفیعی تصریح کرد: براساس این طرح بسته کامل نوشت‌افزار برای دانش‌آموزان نمونه و منتخب مدرسه شهید چمران اردبیل تهیه و تقدیم شد.

وی گفت: امروز طرح «مهر مهربان» به همت مؤسسه شمس جاوید و گروه خیریه «باران مهر» دانشجویان دانشگاه محقق اردبیلی در مدرسه شهید چمران برگزار شد.

مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری اردبیل افزود: مؤسسه شمس جاوید یکی از تشکل‌های فعال استان بوده که در راستای کاهش آسیب‌ها، ناهنجاری‌های اجتماعی و تبیین فرهنگ مشارکت جوانان در سازندگی کشور فعالیت می‌کند.

شفیعی در بازدید از مدرسه شهید چمران به بررسی مشکلات خانواده‌های ساکن در سکونت‌گاه‌های غیررسمی و حاشیه شهر پرداخت و بیان کرد: امیدواریم با برنامه‌ریزی که برای مناطق حاشیه شهر انجام شده و اجرای پروژه‌های فرهنگی از جمله تجهیز مراکز آموزشی و فرهنگی و ایجاد سراهای محلی بتوان سطح خدمات اجتماعی در این مناطق را بتوان ارتقا داد.

انتهای پیام/62005/ر30/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول