اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس گزارش می‌دهد

معرفی دستگاه‌های برتر جشنواره شهید رجایی گلستان/ تاکید استاندار گلستان بر توسعه خدمات الکترونیک

دستگاه‌های برتر استان گلستان در جشنواره شهید رجایی سال 1395 معرفی شدند.

معرفی دستگاه‌های برتر جشنواره شهید رجایی گلستان/ تاکید استاندار گلستان بر توسعه خدمات الکترونیک

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، امشب جشنواره شهید رجایی استان گلستان در سالن اجتماعات استانداری گلستان برگزار شد و در این مراسم از دستگاه‌های برتر استان تجلیل به عمل آمد.
حسین پیشقدم رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان گلستان در این مراسم اظهار کرد: در جشنواره شهید رجایی امسال دو تیم تخصصی اقدامات و تلاش‌های دستگاه‌های اجرایی استان را در دو حوزه شاخص‌های عمومی و تخصصی بررسی کردند.
وی ادامه داد: 51 دستگاه استان در این فرآیند ارزشیابی شرکت داده شد که عملکرد بیش از 3 هزار نفر ساعت در یک دوره 150 روزه مورد ارزیابی قرار گرفت.
پیشقدم بیان کرد: در عرصه شاخص‌های عمومی و اختصاصی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان مقام نخست، اداره کل امور اقتصاد و دارایی استان مقام دوم و شرکت آب و فاضلاب شهری مقام سوم را به خود اختصاص دادند.
رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان گلستان خاطرنشان کرد: در ارزشیابی شاخص‌های تخصصی، اداره کل امور مالیاتی استان مقام نخست، اداره کل دامپزشکی استان مقام دوم و اداره کل بیمه سلامت استان مقام سوم را کسب کردند.
پیشقدم تاکید کرد: در برنامه توسعه دولت الکترونیک و هوشمندسازی اداری شرکت آب و فاضلاب استان، در برنامه مدیریت سرمایه انسانی اداره کل ورزش و جوانان و در برنامه صیانت از حقوق مردم و سلامت اداری اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان به عنوان دستگاه های برتر انتخاب شدند.

ابوطالب قزلسفلو مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان گلستان در این جلسه اظهار کرد: تعامل و هماهنگی بین کارکنان و مدیران و تلاش شبانه‌روزی عامل اصلی موفقیت ما در بین دستگاه‌های استان بوده است.
وی ادامه داد: حوزه منابع طبیعی حوزه بسیار وسیع است و نمی‌توان به این عرصه به عنوان مباحث فانتزی نگاه کرد.
قزلسفلو با تاکید بر اینکه آینده کشور با منابع طبیعی گره خورده است، بیان کرد: سال گذشته 300 آتش سوزی در عرصه‌های منابع طبیعی کشور اتفاق افتاده که از نظر وقوع آتش رتبه اول و از نظر وسعت خسارت رتبه 18 کشور ره به خود اختصاص دادیم.
مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان گلستان تصریح کرد: به جز چند مورد از این آتش‌سوزی‌ها، در هیچ آتش‌سوزی از توان مدیریت بحران و فرمانداری‌ها استفاده نشد و با اتکا به نیروهای مردمی و توان اداره، این آتش‌ها مهار و اطفاء شد.

مدیرعامل اداره آب و فاضلاب روستایی استان گلستان در این مراسم گفت: استفاده از دولت الکترونیک و ارائه خدمات غیرحضوری به شهروندان یکی از مهمترین مسائلی بود که ما در یک سال گذشته به آن توجه ویژه داشته و خواهیم داشت.
مهدی شکیبافر اضافه کرد: پرداخت غیرحضوری قبوض یکی از مواردی بود که باعث شد در سه سال گذشته میزان هزینه‌های صدور قبض برای شرکت و حتی مشترکان به میزان قابل توجهی کاهش یابد.
وی گفت: تنها در بخش هزینه کارمزدی که از طریق حذف پرداخت حضوری ایجاد شد شاهد کاهش 200 میلیون تومانی هزینه در سال گذشته نسبت به سال 1393 بوده‌ایم.
شکیبا فر تاکید کرد: اجرای تلفن گویای 1523 یکی دیگر از خدمات غیرحضوری شرکت آب و فاضلاب روستایی استان است که شهروندان می توانند در تماس با این سامانه شش خدمت را به صورت غیرحضوری دریافت کنند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان گلستان نیز تصریح کرد: آموزش مدیران و کارکنان در تمام سطوح برای ارائه خدمت بهتر به شهروندان یکی از عوامل مهم موفقیت ما در این جشنواره بوده است.
بهمن طیبی تاکید کرد: جذب نیروی انسانی با تحصیلات عالی و مدارک مرتبط و کاهش نیروی قراردادی و توانمندسازی کارکنان در تمام بخش‌ها باعث شد تا راندمان کاری اداره کل ورزش و جوانان در بخش‌های مختلف افزایش یابد.
وی گفت: تلاش کردیم تا کارکنان در تمامی بخش‌های فعالیت خود احساس کنند که به عنوان یک نیروی موثر در اداره هستند و از توان آنها به نحو احسن استفاده می‌شود.
وی در پایان ابراز کرد: در بعد ملی، اداره کل ورزش و جوانان استان موفق شد به عنوان هشت استان برتر انتخاب شود که اجازه حضور مسئولان اداره کل در المپیک ریو در این راستا داده شد.
بر اساس این گزارش، در پایان مراسم استاندار گلستان با اهدای لوح و هدیه از تلاش‌های مدیران دستگاه‌های برتر تجلیلی کرد.
انتهای پیام/83004/آ ۴۰/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول