اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امروز صورت گرفت

برگزاری دوازدهمین جشنواره نظام مشارکت شرکت نفت و گاز گچساران

دوازدهمین جشنواره نظام مشارکت شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران به منظور تجلیل از 220 فعال عرصه نظام مشارکت برگزار شد.

برگزاری دوازدهمین جشنواره نظام مشارکت شرکت نفت و گاز گچساران

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران، ظهر امروز با حضور کامبیز باغبان رئیس امور بهره‌وری، تحول اداری و کارآفرینی شرکت ملی نفت ایران، ابراهیم منصورنژاد مدیر منابع انسانی مناطق نفت‌خیز جنوب، مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران و جمعی از مدیران نفت در جنوب و گچساران، دوازدهمین جشنواره نظام مشارکت شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران به منظور تجلیل از 220 نفر فعالان عرصه نظام مشارکت برگزار شد.

امین محمدی مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران در این آیین با اشاره به نقش نظام مشارکت در صنعت نفت، اظهار کرد: امروز نقش نیروهای انسانی شایسته، خلاق، توانمند و کارآفرین در موفقیت‌ سازمان‌های برتر، امری انکارناپذیر است.

وی با بیان اینکه از جمله موفق‌ترین سیستم‌های جدید مدیریتی در جهان امروز، نظام مشارکت است، تصریح کرد: اجرای نظام مشارکت کشورها علاوه‌ بر افزایش بهره‌وری و کیفیت، نقش مهمی در جهت  حل مشکل تحریم‌ها و مشکلات اقتصادی در صنعت نفت کشور دارد.

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران اجرای نظام مشارکت را راهکاری مهم در راستای خودکفایی ملی و تحقق اقتصاد مقاومتی دانست و اظهار داشت: یکی از نظام‌های پویا که نقش مهمی در توسعه انسانی دارد نظام مشارکتی است.

محمدی به ویژگی‌های نظام مشارکت پرداخت و گفت: در این سیستم بدون در نظر گرفتن مسؤولیت سازمانی تمام نیروهای سازمان می‌توانند در راستای کمک به سازمان و شکوفایی شرکت در یک رقابت سالم در کنار یکدیگر به اقتصاد کشور کمک کنند.

وی خاطرنشان کرد: تلاش ما بر این است که در سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل که از سوی رهبر معظم انقلاب نام‌گذاری شده است، بتوانیم در نظام مشارکت و در کنار هم نگاه ویژه‌ای به آینده صنعت نفت گچساران داشته باشیم.

انتهای پیام/82030/خ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول