اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه پردیس:

جوانان خاطرات شهدا را مطالعه ‌کنند

امام جمعه پردیس گفت: امروز جوانان باید خاطرات شهدای دوران انقلاب اسلامی و دفاع مقدس را مطالعه ‌کنند.

جوانان خاطرات شهدا را مطالعه ‌کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، حجت‌الاسلام حسین توسلی امشب در چهارمین یادواره شهدای شهرستان پردیس در کنار بوستان نورالشهدای این شهر، هفته دفاع مقدس را جلوه‌گر ازخودگذشتگی و ولایتمداری شهدا، جانبازان و ایثارگران دانست و اظهار داشت: هر سال هفته دفاع مقدس با سرفرازی پشت سر گذاشته می‌شود و امروز هر چه پیش می‌رویم، از آن مردانگی و استقامت و خون‌هایی که پای شجره انقلاب ریخته شد، بیشتر بهره‌برداری و حسن استفاده را می‌کنیم.

وی افزود: از هر کسی که یاد شهدا، امام راحل و دفاع مقدس را گرامی داشته، تشکر می‌کنیم و امروز کار ارزشمندی توسط شهرداری، سپاه و بنیاد شهید و امور ایثارگران در پردیس صورت گرفت.

توسلی ادامه داد: امروز با فضاسازی بسیار عالی، حال و هوای جبهه‌های جنگ برای تمام ما تداعی شد و جوانان نیز در کنار این سنگرها، خاطرات شهدا را مطالعه می‌کنند تا از آن دوران اطلاعاتی را کسب کنند.

امام جمعه پردیس اضافه کرد: حضور خانواده معظم شهدا که چشم و چراغ جامعه ما هستند و خواهند بود، مایه دلگرمی برای مسؤولان و مردم است و عهد می‌بندیم که تا زنده هستیم، هر سال و به هر مناسبتی یادواره شهدا، هفته دفاع مقدس و تمام مناسبت‌ها را گرامی داریم.

انتهای پیام/67016/ن20/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول