اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار سنندج:

اتوبوس ویژه تردد معلولین در سنندج راه‌اندازی شد/ مناسب‌سازی 5 دستگاه اتوبوس در آینده نزدیک

شهردار سنندج گفت: با هدف ارتقاء حضور معلولین و جانبازان در سطح شهر، یک دستگاه اتوبوس برای جابجایی آنها مناسب‌سازی و تجهیز شده است.

اتوبوس ویژه تردد معلولین در سنندج راه‌اندازی شد/ مناسب‌سازی 5 دستگاه اتوبوس در آینده نزدیک

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، منوچهر فخری دوشنبه‌شب در نخستین مراسم گردهمایی بزرگ معلولین که در مجتمع فجر سنندج برگزار شد، اظهار کرد: یکی از مهم‌ترین برنامه‌های شهرداری به منظور حضور فعال معلولین در سطح شهر بحث مناسب‌سازی معابر است.

وی خاطرنشان کرد: با هدف رفاه حال و همچنین ارتقاء حضور معلولین در سطح شهر، اقدام لازم برای استفاده این قشر از ناوگان حمل و نقل عمومی فراهم شده است.

وی از اختصاص یک دستگاه اتوبوس ویژه تردد معلولین در سطح شهر خبر داد و گفت: این وسیله نقلیه با حمایت سازمان اتوبوسرانی تهران مناسب‌سازی شده است.

وی نصب بالابر برای انتقال معلولین و همچنین نصب میله و کمربند را از جمله اقدامات شهرداری سنندج در خصوص تجهیز و مناسب‌سازی این اتوبوس عنوان کرد و ابراز امیدواری کرد، راه‌اندازی این اتوبوس بتواند بستر را برای خدمات‌رسانی به معلولین و جانبازان شهر سنندج فراهم سازد.

وی در خصوص نحوه تردد این اتوبوس در سطح شهر نیز گفت: جلسه‌ای با هدف تصمیم‌گیری برای نحوه استفاده معلولین و همچنین تردد این اتوبوس در سطح شهر با سازمان بهزیستی استان برگزار کرده‌ایم.

شهردار سنندج با بیان اینکه قطعا یک دستگاه اتوبوس جوابگوی نیاز معلولین نیست، گفت: در آینده نزدیک 5 دستگاه اتوبوس دیگر برای تردد معلولین تجهیز و مناسب‌سازی خواهد شد.

گفتنی است؛ در پایان نخستین گردهمایی معلولین، از خدمات شهردار سنندج بواسطه مناسب‌سازی معابر با اهداء لوح تقدیر و تندیس تجلیل شد.

انتهای پیام/79002/آ ۲۰/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول