اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاست خارجی  /  سایر حوزه ها

سخنگوی شورای عالی امنیت ملی در دیدار با هیأت رسانه‌ای پاکستان

اجازه ندهیم جریان‌های خارج از منطقه بر روابط راهبردی ایران و پاکستان تاثیر منفی بگذارند

سخنگوی شورای عالی امنیت ملی ایران در دیدار با هیأت رسانه‌ای پاکستان گفت: نباید اجازه داد برخی کشورها و یا جریان‌های خارج از منطقه با فضاسازی رسانه‌ای و تبلیغاتی بر روابط خوب و راهبردی ایران و پاکستان تاثیر منفی بگذارند.

اجازه ندهیم جریان‌های خارج از منطقه بر روابط راهبردی ایران و پاکستان تاثیر منفی بگذارند

به گزارش گروه سیاست خارجی خبرگزاری فارس، هیأتی از روزنامه نگاران و اصحاب رسانه‌های مختلف پاکستان صبح امروز (سه‌شنبه) با کیوان خسروی سخنگوی شورای عالی امنیت ملی دیدار و گفت‌وگو کردند.

خسروی در این دیدار با اشاره به مشترکات فراوان فرهنگی، دینی، زبانی و تمدنی بین جمهوری اسلامی ایران و جمهوری اسلامی پاکستان که موجب همگرایی راهبردی بین دو کشور شده است، تاکید کرد: مسائلی که موجب بهبود وضعیت معیشتی و رفاهی و اقتصادی مردم دو کشور به ویژه در دو سوی مرزها می‌شود باید مورد توجه و پیگیری رسانه‌ها باشد.

وی افزود: افزایش سطح همکاری‌ها بین دو کشور در زمینه‌های مختلف موجب تقویت سیاست‌ها و اقدامات مشترک در مقابله با تروریسم و ناامنی به ویژه در مرزها شده است و این روند با اطلاع رسانی‌های صحیح و مناسب می‌تواند تقویت شود.

معاون فرهنگ و ارتباطات دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی عنوان کرد: نباید اجازه داد برخی کشورها و یا جریان‌های خارج از منطقه با فضاسازی رسانه‌ای و تبلیغاتی بر روابط خوب و راهبردی بین دو کشور تاثیر منفی بگذارند.

به گزارش فارس، سخنگوی شورای عالی امنیت ملی گفت: مهمترین اولویت در جهان اسلام مسئله فلسطین و اشغال سرزمین‌های اسلامی توسط رژیم صهیونیستی است و حوادث و برنامه‌های نظام سلطه برای گسترش ناامنی در منطقه نباید موجب غفلت از این اولویت شود.

خسروی با بیان اینکه بخش عمده‌ای از درگیری‌های درون جهان اسلام ناشی از ناآگاهی ملت‌ها و در عین حال برنامه‌ریزی هدفمند کشورهای غربی برای تصویرسازی منفی از مسلمانان و اسلام هراسی است، تصریح کرد: مقابله با اسلام هراسی و معرفی چهره واقعی اسلام و همچنین روشنگری درباره موضوع اصلی جهان اسلام که فلسطین است دو رسالت اصلی رسانه‌ها محسوب می‌شود.

همچنین در این دیدار اعضای هیأت رسانه‌ای پاکستان با طرح دیدگاه و نظرات خود بر اهمیت گسترش روابط فیمابین و شناخت بیشتر مردم و رسانه‌های دو کشور تاکید کردند. 

انتهای پیام/

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول