اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با هفته دفاع مقدس

پروژه‌های شهرداری منطقه 3 و 4 اردبیل افتتاح شد

همزمان با هفته دفاع مقدس و با حضور تعدادی از اعضای شورای شهر و شهروندان پروژه‌های عمرانی شهرداری منطقه سه و چهار اردبیل افتتاح شد.

پروژه‌های شهرداری منطقه 3 و 4 اردبیل افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در مراسمی که عصر امروز در محل افتتاح پروژه‌های شهرداری منطقه سه و چهار برگزار شد، شهردار اردبیل اظهار کرد: ما از حمایت‌های دستگاه‌‌های اجرایی و اعضای شورای شهر اردبیل در پشتیبانی شهرداری برای ارائه خدمات بیشتر به شهروندان و هموطنان قدردانی می‌کنیم.

حمید لطف‌اللهیان یاد و خاطره شهدای دوران دفاع مقدس و مدافعان حرم را گرامی داشت و گفت: ما در سایه مجاهدت این شهدا و ایثارگران است که امروز در سنگر خدمت‌رسانی با قوت و قدرت حاضر شده و انجام وظیفه می‌کنیم.

وی با بیان اینکه همزمان با گرامیداشت هفته دفاع مقدس و به پاس خدمات شهدای گرانقدر پروژه‌های مختلفی را در شهر اردبیل اجرا می‌کنیم یادآور شد : با هزینه‌کرد 926 میلیارد ریال این پروژه‌ها به مردم قطعاً آنها از خدمات عمرانی شهرداری بهره‌مند می‌شوند.

شهردار اردبیل تصریح کرد: امروز شاهد افتتاح پروژه‌های خدماتی و عمرانی مناطق سه و چهار شهرداری هستیم که در مجموع 34 پروژه با سرمایه‌گذاری 31 میلیارد تومان افتتاح و به بهره‌برداری می‌رسد.

لطف‌اللهیان افتتاح نمادین پارک غنی‌زادگان در این منطقه را به همراه افتتاح پارک فاطمیون، رز و زنبق یادآور شد و عنوان کرد: افتتاح این پروژه‌ها زمینه‌ای را فراهم می‌آورد تا شهروندان بتوانند در مکانی که در آن زندگی می‌کنند از این خدمات شهری بهره‌مند شوند.

وی اظهار کرد: طی امروز، فردا و پس فردا در مناطق مختلف شهرداری اردبیل پروژه‌های عمرانی متعدد از قبیل بازگشایی‌ها، آسفالت‌ریزی خیابان‌ها و معابر، توسعه فضای سبز و حوزه خدمات شهری به بهره‌برداری رسیده و تحویل مردم خواهد شد.

انتهای پیام/62001/ت30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول