اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسؤول نهاد نمایندگی ولی فقیه در بسیج دانشجویی مازندران:

بسیجیان در کنار بصیرت باید دشمن‌شناس باشند/با ابرقدرت‌ها باید با زبان خودشان صحبت کرد

مسؤول نهاد نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج دانشجویی استان مازندران با اعلام اینکه افتخار می‌کنیم که بسیجی هستیم، گفت: یک بسیجی در کنار بصیرت باید بیدار و دشمن‌شناس باشد.

بسیجیان در کنار بصیرت باید دشمن‌شناس باشند/با ابرقدرت‌ها باید با زبان خودشان صحبت کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، حجت‌الاسلام حسین نجفی امشب در مراسم گرامیداشت هفته دفاع مقدس در روستای اناردین بخش گهرباران شهرستان میاندورود که با حضور پرشور مردم و بسیجیان در مسجد این روستا برگزار شد، با اشاره به اینکه هفته دفاع مقدس فرصت مناسبی برای انتقال ارزش‌های این دوره پر افتخار انقلاب اسلامی به نسل جوان است، اظهار کرد: هفته دفاع مقدس، یادآور رشادت‌ها و از جان‌گذشتگی‌های ملت انقلابی ایران در دفاع از کیان اسلام و میهن اسلامی است.

وی افزود: مردم باید قدردان این نعمت‌های انقلاب باشند که این رزمندگان در طول هشت سال دفاع مقدس برای ما به یادگار گذاشتند.

مسؤول نهاد نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج دانشجویی استان مازندران با بیان اینکه باید به شهدا، جانبازان و ایثارگران افتخار کنیم، تصریح کرد: خانواده‌های شهدا چشم و چراغ ملت هستند و باید برای خانواده‌های شهدا و جانباز احترام ویژه‌ای قائل باشیم.

این مسؤول با اشاره به اینکه براساس بیانات رهبر معظم انقلاب، نباید وصیت‌نامه و زندگینامه شهدا فراموش شود، تبیین کرد: همه مردم با شناخت سیره شهدا می‌توانند شناخت بیشتری نسبت به آنها پیدا کنند.

نجفی با اعلام اینکه افتخار می‌کنیم که بسیجی هستیم، ادامه داد: یک بسیجی در کنار بصیرت باید بیدار و دشمن‌شناس باشد.

وی با اشاره به اینکه منویات مقام معظم رهبری در تمام حوزه‌ها باید عملی و اجرایی شود، تبیین کرد: با جامه عمل پوشاندن به منویات رهبر معظم انقلاب، مشت محکمی بر دهان مزدوران خارجی می‌زنیم.

مسؤول نهاد نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج دانشجویی استان مازندران با بیان اینکه در مقابل ابرقدرتی مانند امریکا ایستاده‌ایم، گفت: با ابرقدرت‌ها باید با زبان خودشان صحبت کرد.

این مسؤول ادامه داد: امروز دشمن جرأت کوچک‌ترین تعرض و تهدیدی به ایران را ندارد.

نجفی در پایان گفت: جوانان و بسیجیان ما هوشیار، آگاه و بابصیرت هستند که با یک اشاره مقام معظم رهبری در صحنه حاضر می‌شوند.

انتهای پیام/86018/ذ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول