اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس صندوق نوآوری و شکوفایی کشور خواستار شد

لزوم تقویت شرکت‌های دانش‌بنیان در قزوین/ ایجاد بهترین موقعیت اقتصادی با همراهی سرمایه‌گذاران خارجی

رئیس صندوق نوآوری و شکوفایی کشور گفت: تعداد 29 شرکت دانش‌بنیان در استان قزوین وجود دارد که با توجه به ظرفیت این استان، تعداد این شرکت‌ها کم بوده و باید تقویت و گسترش یابد.

لزوم تقویت شرکت‌های دانش‌بنیان در قزوین/ ایجاد بهترین موقعیت اقتصادی با همراهی سرمایه‌گذاران خارجی

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، بهزاد سلطانی در نشست هم‌اندیشی قزوینی‌های مقیم خارج از کشور و علاقمندان به سرمایه‌گذاران در استان قزوین که امشب در سالن جلسات شهرداری قزوین برگزار شد، اظهار داشت: صندوق نوآوری و شکوفایی سال‌های گذشته تأسیس شده که لیزینگ محصولات شرکت دانش‌بنیان ایجاد شده است.

وی عنوان کرد: با توجه به بررسی‌های صورت گرفته تعدادی از سرمایه‌گذاران خارجی مایل هستند تا در سرمایه‌گذاری داخل کشور سرمایه‌گذار داخلی هم داشته باشند که در این راستا شرکت‌های دانش‌بنیان داخلی به سرمایه‌گذاران خارجی معرفی می‌شود.

رئیس صندوق نوآوری و شکوفایی کشور افزود: تعداد 29 شرکت دانش‌بنیان در استان قزوین وجود دارد که با توجه به ظرفیت این استان، تعداد این شرکت‌ها کم بوده و باید تقویت و گسترش یابد.

سلطانی تصریح کرد: شرکت‌های دانش‌بنیان باید به شرکت‌های خصوصی دانش‌بنیان تبدیل شود چراکه این شرکت‌ها با همراهی سرمایه‌گذاران خارجی ایجاد بهترین موقعیت اقتصادی را برای کشور به همراه دارد.

انتهای پیام/77028/آ ۱۰/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول