اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم زاهدان در مجلس:

اعتراف به بدعهدی آمریکا دردی را دوا نمی‌کند/ برجام به فرجام نرسید

نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی گفت: امروز اعتراف دولتمردان به بدعهدی آمریکا دردی را دوا نمی‌کند، مقام معظم رهبری بارها تذکر داده بودند که آمریکایی‌ها به عهد خود وفادار نیستند اما دولتمردان کار خود را پیش بردند.

اعتراف به بدعهدی آمریکا دردی را دوا نمی‌کند/ برجام به فرجام نرسید

حسینعلی شهریاری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زاهدان اظهار کرد: مقام معظم رهبری بارها تذکر داده بودند که آمریکایی‌ها به عهد و پیمان خود وفادار نیستند اما متاسفانه دولتمردان ما از جمله رئیس جمهور و وزیر امور خارجه فکر می‌کردند که می‌توانند رضایت آمریکا را جلب کنند، علت هم این بود که دولت عملا در کارهای خود موفقیتی نداشت و فکر می‌کرد از طریق برجام می‌تواند مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم را برطرف کرده و اعتماد ملت را برای انتخابات سال 96 جلب کند.

نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی افزود: مدتی از توافق برجام نگذشته که عملا مشخص شد طبق فرمایشات مقام معظم رهبری آمریکایی‌ها به پیمانشان عمل نکرده و به متحدانشان نیز اجازه پایبندی نمی‌دهند.

اعتراف به بدعهدی آمریکا هیچ دردی را دوا نخواهد کرد

وی گفت: این روزها یک فضای ناامیدی بین مردم به وجود آمده است، برخلاف اینکه بعد از توافق برجام با قول‌هایی که دولتمردان داده بودند مردم امیدوار شده بودند اما متاسفانه امروز نتیجه قول‌ها و وعده‌ها بر عکس شده و یأس و ناامیدی ملت را به همراه داشته است.

شهریاری با بیان اینکه اعتراف به بدعهدی آمریکا هیچ دردی را دوا نخواهد کرد، ادامه داد: اگر دولت نتواند در چند ماه باقیمانده از عمر خود کاری انجام دهد قطعا در انتخابات هم موفق نخواهد بود.

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه دولتمردان می‌گویند برجام سایه جنگ را از سر ایران دور کرده است، بیان کرد: حالا که نتیجه‌ای حاصل نشده، دولتمردان می‌خواهند بهانه‌ای پیدا کنند زیرا حرفی برای گفتن ندارند.

سایه جنگ را اقتدار و عزت ملت از سر ایران دور کرده است نه برجام!

وی ادامه داد: سایه جنگ را اقتدار و عزت ایرانیان که در سایه ایثار و رشادت شهدا و ایثارگران به دست آمده از سر ایران دور کرد و چه بسا قدرت و توان موشکی ما است که کسی جرأت تجاوز به ایران اسلامی را ندارد.

نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی گفت: در جنگ اگر چه دو طرف آسیب می‌بینیم اما قطعا ما آسیب‌های جدی به آمریکا و متحدانش وارد می‌کنیم که شاید بعضی‌ها در نقشه جغرافیایی، جایگاه جغرافیاییشان تغییر یابد.

وی تاکید کرد: امروز که برجام به فرجام نرسیده دولتمردان مجبور هستند چیزهایی را به دور از واقعیت مطرح کنند اما قطعا مردم باور نمی‌کنند.

شهریاری با بیان اینکه از زمان پیروزی انقلاب اسلامی تحریم‌ها بر کشور ما حاکم است اما دل به یاری آمریکا نبسته‌ بودیم زیرا کشور ما پرفیت‌های فراوان دارد، به آبهای آزاد دسترسی دارد و به قطع یقین دچار مشکل جدی اقتصادی نخواهد شد.

نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی گفت: به فرمایش مقام معظم رهبری اقتصاد مقاومتی بهترین گزینه برای رهایی از مشکلات اقتصادی است.

انتهای پیام/3139/ط40

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول