اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل نوسازی مدارس خوزستان:

102 مدرسه به همت بنیاد برکت در خوزستان بهره‌برداری شد

مدیرکل جدید اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان خوزستان گفت: بنیاد برکت در سطح این استان تاکنون 102 مدرسه را به بهره‌برداری رسانده و امروز نیز 28 مدرسه به همت این بنیاد در استان به بهره‌برداری خواهد رسید.

102 مدرسه به همت بنیاد برکت در خوزستان بهره‌برداری شد

به گزارش خبرگزاری فارس از آبادان، رضا رضایی صبح امروز در جلسه بهره‌برداری از مدارس طرح برکت این شهرستان که در محل فرمانداری برگزار شد با بیان اینکه استان خوزستان 12 درصد از پروژه‌های مدرسه‌سازی کشور را داراست، اظهار کرد: این درصد مربوط به مدارسی بوده که به وسیله طرح‌های بنیاد برکت صورت گرفته است.

وی افزود: با توجه به نگاه ویژه نظام به ساخت فضاهای آموزشی در کشور، استان خوزستان همچنان در داشتن این فضاها با کمبودهای زیادی مواجه است.

مدیرکل جدید اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان خوزستان اضافه کرد: در این استان 30 درصد از مدارس از وضعیت خوبی برخوردار نبوده و 30 درصد دیگر از مدارس نیز نیازمند مقاوم‌سازی و نوسازی هستند و بخشی نیز نیازمند کمک ستاد اجرایی فرمان امام (ره) هستند.

رضایی با بیان اینکه برخی از دانش‌آموزان خوزستانی در وضعیتی که در خور نام نظام باشد آموزش نمی‌بینند، تصریح کرد: بنیاد برکت در سطح این استان تاکنون 102 مدرسه را به بهره‌برداری رسانده و امروز نیز 28 مدرسه نیز توسط این بنیاد در استان به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی در پایان خاطرنشان کرد: از مجموعه مدارسی که امروز در استان به بهره‌برداری خواهد رسید، 3 مدرسه در آبادان خواهد بود و قرار است 183 کلاس درس دیگر افزوده شود.

انتهای پیام/72013/ب20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول