اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار کرمان خبر داد

راه‌اندازی سامانه کرمان‌کارت/ تردد 1000 تاکسی فرسوده در کرمان

شهردار کرمان از راه‌اندازی سامانه کرمان‌کارت خبر داد و گفت: مردم با استفاده از کرمان‌کارت می‌توانند از 24 خدمت شهری از جمله اتوبوسرانی، تاکسیرانی، شهربازی و پارکومتر بهره‌مند شوند.

راه‌اندازی سامانه کرمان‌کارت/ تردد 1000 تاکسی فرسوده در کرمان

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، علی بابایی صبح امروز در آیین بهره‌برداری از پروژه بازسازی ناوگان اتوبوسرانی و سامانه الکترونیکی کرمان‌کارت با حضور استاندار کرمان در محل فرهنگسرای کوثر اظهار داشت: در سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل شاهد این امر هستیم که شهرداری کرمان از ابتدای سال ستاد اقتصاد مقاومتی را تشکیل داد.

وی بیان داشت: شهرداری کرمان دارای 15 سازمان و چهار منطقه است و برنامه‌ها در قالب 24 آیتم ابلاغی مقام معظم رهبری در زمینه اقتصاد مقاومتی است.

شهردار کرمان با اشاره به اینکه بازسازی ناوگان اتوبوسرانی در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی صورت گرفته است، اضافه کرد: همچنین جمع‌آوری زباله‌های شهر کرمان در راستای اقتصاد مقاومتی به بخش خصوصی واگذار شده است و قیمت جمع‌آوری زباله از 100 تومان به 60 تومان کاهش یافته و 32 خودروی جمع‌آوری زباله توسط بخش خصوصی نوسازی شده است.

بابایی در ادامه درباره دیگر پروژه‌های اقتصاد مقاومتی شهرداری کرمان، ادامه داد: 50 درصد فضای سبز شهر کرمان هم با قیمت مناسبی به بخش خصوصی واگذار شده است.

شهردار کرمان تصریح کرد: یک هزار تاکسی در شهر کرمان فرسوده و ناوگان تاکسیرانی در حال به روزرسانی است.

وی با بیان اینکه 53 دستگاه اتوبوس توسط شهرداری کرمان بازسازی شده و به چرخه حمل و نقل عمومی برمی‌گردد، افزود: هم‌اکنون 300 دستگاه اتوبوس در اختیار مردم است و پیگیر انجام مطالعات قطار شهری کرمان هستیم.

بابایی همچنین از راه‌اندازی سامانه الکترونیکی کرمان‌کارت سخن به میان آورد و ابراز داشت: این سامانه با 7 میلیارد تومان اعتبار توسط بخش خصوصی راه‌اندازی شده است و مردم با کرمان‌کارت می‌توانند از 24 خدمت شهری از جمله اتوبوسرانی، تاکسیرانی، شهربازی و پارکومتر استفاده کنند. 

انتهای پیام/80019/ب20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول