اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فرهنگ  /  قرآن و فعالیت های دینی

از صبح امروز در مشهد مقدس

مسابقات سراسری قرآن دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور آغاز شد

بیست‌ویکمین دوره مسابقات سراسری دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور از صبح امروز در مشهد مقدس کار خود را آغاز کرد.

مسابقات سراسری قرآن دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور آغاز شد

به گزارش خبرنگار فعالیت‌های قرآنی خبرگزاری فارس بیست‌ویکمین دوره مسابقات سراسری دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور از صبح امروز با رقابت ۲۴۰ متسابق بخش شفاهی در مشهد مقدس آغاز شد.

آیین افتتاحیه این رقابت‌ها شب گذشته با حضور سیدحسن قاضی‌زاده هاشمی وزیر بهداشت، علیرضا رشیدیان استاندار خراسان رضوی و جمعی از مسئولان کشوری و استانی در تالار ابن سینای دانشگاه علوم پزشکی مشهد برگزار شد.

این مراسم با تلاوت حامد ولیزاده نفر اول سی‌وسومین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کریم و از کارکنان وزارت بهداشت آغاز شد و در ادامه این مراسم از ولیزاده تجلیل به عمل آمد.

حضور مجید مجیدی کارگردان فیلم سینمایی محمد رسول الله(ص) در مراسم و تجلیل از وی از جمله‌ برنامه‌های مراسم بود که با استقبال بالای حاضران روبرو شد. همچنین رونمایی از تمبر یاد‌بود جشنواره از دیگر آیتم‌های آیین افتتاحیه مسابقات بود.

این دوره از مسابقات در سه سطح اساتید، دانشجویان و کارکنان در دو گروه خانم‌ها و آقایان و با حضور ۸۷۰ متسابق در حال برگزاری است که از این تعداد ۶۳۰ نفر در بخش پژوهشی و ۲۴۰ نفر در بخش فاهی حضور دارند، البته بخش پژوهشی پیش از مسابقات برگزار و برگزیدگان در آیین افتتاحیه تجلیل شدند.

به گزارش فارس آیین اختتامیه بیست‌ویکمین دوره مسابقات سراسری دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور جمعه ۹ مهر‌ماه در تالار ابن‌سینای دانشگاه علوم پزشکی مشهد برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول