اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی استان البرز:

اورژانس البرز 39 هزار عملیات امداد و نجات انجام داد

رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی استان البرز گفت: 39 هزار عملیات امداد و نجات طی 6 ماه نخست سال جاری توسط مرکز فوریت‌های پزشکی 115 البرز انجام شد.

اورژانس البرز 39 هزار عملیات امداد و نجات انجام داد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج به نقل از روابط عمومی مرکز فوریت‌های پزشکی استان البرز، مهرداد بابایی افزود: از بین 438 هزار و 784 مورد تماس تلفنی برقرار شده با این مرکز، تعداد 39 هزار و 797 مأموریت صورت گرفت.

وی ادامه داد: از این تعداد عملیات انجام شده،35 هزار و 331 مورد در مناطق شهری که شامل شهرستان‌های کرج، ساوجبلاغ، نظرآباد، طالقان، فردیس و اشتهارد بود و 4 هزار و 466 مورد پوشش امدادی در جاده‌های استان البرز انجام شد.

بابایی خاطرنشان کرد: همچنین از بین 39 هزار و 797 مورد عملیات انجام شده توسط نیروهای امدادی فوریت‌های پزشکی البرز، 6 هزار و 624 مورد امدادرسانی و انتقال مصدومین حوادث ترافیکی و 33 هزار و 173 مورد غیرتصادفی بود.

به گفته وی، برای پوشش حوادث پرمصدوم، اتوبوس آمبولانس‌های این مرکز در 14 مأموریت حاضر شده و در ارائه خدمات درمانی و انتقال 57 مصدوم شرکت کردند.

این مسؤول اظهار کرد: برای درمان و انتقال بیماران و مصدومانی که در مناطق دور از مراکز درمانی دچار سانحه شده و نیاز به انتقال فوری و حیاتی داشتند نیز 30 بار بالگرد اورژانس هوایی به پرواز درآمده و 47 مصدوم را به مراکز درمانی استان البرز انتقال داد.

از اقدامات دیگر مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی البرز، بیش از یک هزار و 329 مورد استقرار آمبولانس و اتوبوس آمبولانس‌های اورژانس 115 البرز در جاده‌ها و میادین اصلی و مناطق پرتردد شهری و جاده‌ای برای پوشش سفرهای نوروزی تابستانی بوده است.

انتهای پیام/2302/ی/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول