اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار همدان:

تحریم‏‎های ظالمانه نتوانست مردم را از آزاده‎خواهی منصرف کند

استاندار همدان گفت: تحریم‏‎های ظالمانه علیه ایران نتوانست مردم را از آزاده‎خواهی منصرف کند و امروز شاهدیم که کشور ما، قدرت منطقه است.

تحریم‏‎های ظالمانه نتوانست مردم را از آزاده‎خواهی منصرف کند

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، محمدناصر نیکبخت ظهر امروز در آیین تکریم و معارفه مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‎ای در خصوص تصمیم شایسته‎ای که در خصوص تفکیک وظایف راه و شهرسازی استان گرفته شده، اظهار داشت: تفکیک دو حوزه راه و شهرسازی یک کار سنگینی بود که این تصمیم در راستای رفاه حال مردم گرفته شد.

استاندار همدان ضمن تبریک به آقای رودباری در مسند مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‎ای گفت: شاید گزافه نگفته باشم که رودباری از مدیران شایسته کشوری است.

وی افزود: قبل از اینکه این تصمیم عملی شود او اصرار داشت که به سمت خدمت در بخش راهداری و حمل و نقل جاده‎ای برود که البته اصرارش با توجه به تجربه کاری خود، منطقی بود.

نیکبخت با بیان اینکه آینده راهداری و حمل و نقل جاده‎ای را برای استان خوب و شایسته می‎بینم، گفت: با هماهنگی دستگاه‎های اجرایی در استان و نمایندگان پرتلاش در مجلس، آماده یک جهش خوبی در این حوزه هستیم.

وی در خصوص شرایط کنونی کشور تصریح کرد: با توجه به شرایط پس از برجام و تعهداتی که در حال انجام است وضعیت کشور رو به جلو و خوب است.

استاندار همدان با اشاره به مناظره کاندیداهای ریاست جمهوری آمریکا اظهار کرد: یکی از این کاندیداها گفته بود آمریکا و کشورهای 1+5 موجب شدند که با انعقاد برجام، ایران به عنوان قدرت منطقه شود.

وی ادامه داد: تحریم‏‎های ظالمانه علیه کشور نتوانست مردم را از آزاده‎خواهی منصرف کند و امروز شاهدیم که کشور ما، قدرت منطقه است.

نیکبخت در خصوص بانی و بنیانگذار قیمت نفت که عربستان سعودی بوده است خاطرنشان کرد: امروز همین کشور به دلیل کاهش قیمت نفت در منطقه خود دچار مشکل شده و بودجه کم آورده است.

وی با بیان اینکه عربستان 15 تا 25 درصد از حقوق کارمندان خود را به دلیل کاهش بودجه کم کرده است، گفت: البته خودکرده را تدبیر نیست.

استاندار همدان با اشاره به اینکه کشور ما با وجود کمبود بودجه‎، در بدترین شرایط توانسته حقوق کارمندان خود را افزایش دهد گفت: با وجود بحرانی که داشتیم طرح نظام سلامت را انجام دهیم، در طرح تحول نظام سلامت فقط سهم استان همدان 450 میلیارد تومان بوده است.

وی اظهار کرد: طبق گزارش اداره راه و شهرسازی با کمبود اعتبار توانستیم در پاره‎ای موارد سه برابر دولت‎های گذشته در این حوزه خدمات ارائه دهیم.

گفتنی است در این مراسم انجمن صنفی رانندگان به پاس زحمات مدیر کل سابق اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‎ای به نصرت الله حیدری اهدا کردند.

انتهای پیام/89009/ح40

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول