اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار حاجی‌آباد:

باید سطح اطلاعات تخصصی آتش‌نشانان افزایش پیدا کند

فرماندار حاجی‌آباد گفت: باید سطح اطلاعات تخصصی آتش‌نشانان افزایش پیدا کند و بی‌شک حیات آنان در مواقع خاص بستگی به مهارت و آگاهی‌های آنان دارد و هر چه قدر این مهارت‌ها بیشتر باشد از بروز حوادث پیشگیری کرده‌ایم.

باید سطح اطلاعات تخصصی آتش‌نشانان افزایش پیدا کند

حمید جهانگیری عصر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در حاجی آباد با اشاره به هفتم مهرماه و نام‌گذاری این روز به نام آتش‌نشانی و ایمنی اظهار داشت: سازمان آتش‌نشانی با هدف نجات جان و مال انسان‌ها تشکیل شده است و خدمات و ایثار این عزیزان بر همه افراد جامعه مشهود است.

وی افزود: نجات جان و مال افراد جامعه در مقابل بلایای طبیعی از خدمات و وظائف آتش‌نشانان است و این عزیزان حتی در زمان جنگ به‌خوبی و با نهایت ایثار و گذشت این وظائف خطیر و سنگین را انجام می‌دادند.

فرماندار حاجی آباد با تاکید بر افزایش و توسعه سطح ایمنی و آتش‌نشانی در شهر و روستا گفت: با توجه به ارتقای سطح شاخص‌های زندگی کیفی در مناطق شهری و روستایی، این فرآیند خدمت‌رسانی، باعث جلب رضایت افکار عمومی و شهروندان و روستائیان می‌شود و توسعه آن در هر منطقه‌ای از اهمیت خارق‌العاده‌ای برخوردار است.

وی همچنین بر اجرای برگزاری دوره‌های آموزشی برای آتش‌نشانان تاکید کرد و افزود: باید سطح اطلاعات تخصصی آتش‌نشان افزایش پیدا کند و بی‌شک حیات آنان در مواقع خاص بستگی به مهارت و آگاهی‌های آنان دارد و هر چه قدر این مهارت‌ها بیشتر باشد از بروز حوادث پیشگیری کرده‌ایم.

جهانگیری در پایان ضمن تبریک این روز به آتش‌نشانان در سراسر کشور، از صبر و بردباری خانواده‌های آتش‌نشانان قدردانی کرد و خاطرنشان ساخت: یاد و خاطره همه آتش‌نشانان فداکار به‌ویژه مرحوم زنده‌یاد برکت جوذری از نیروهای پرتلاشی که در این عرصه خدمتگزاری بودند و سال گذشته حین عملیات اطفای حریق در هتل هرمز بندرعباس جان خود را از دست دادند را گرامی می‌داریم.

انتهای پیام/3264/آ ۲۰/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول