اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار شهریار:

راه‌اندازی بیمارستان در شهریار به یک معضل و یک آرزو تبدیل شده بود

فرماندار شهرستان شهریار گفت: تکمیل و راه‌اندازی بیمارستان در این شهرستان به یک معضل و مشکل و یک آرزو تبدیل شده بود.

راه‌اندازی بیمارستان در شهریار به یک معضل و یک آرزو تبدیل شده بود

به گزارش خبرگزاری فارس از غرب استان تهران به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان شهریار، سعید ناجی در سومین گردهمایی خیرین که با حضور خیرین صباشهر و شاهدشهر برگزار شد، اظهار کرد: تکمیل و راه‌اندازی بیمارستان به یک معضل و مشکل و یک آرزو تبدیل شده بود که همه دست‌به‌دست هم دادند تا اگر اتفاق غیرقابل‌پیش‌بینی رخ ندهد این پروژه به نتیجه برسد.

وی بیان کرد: از ابتدا پنج محور اصلی به‌عنوان اولویت ما در نظر گرفته شد که می‌توان به موضوعات اصلی حمل و نقل، آموزش و پرورش، آب شرب و کشاورزی، بهداشت و سلامت و درمان اشاره کرد.

فرماندار شهرستان شهریار ضمن تشریح فعالیت‌های صورت گرفته و ارائه آمار و اطلاعات تکمیلی در ارتباط با محورهای مطرح‌شده، اقدامات صورت گرفته را قابل قبول و مثبت دانست.

وی عملکرد مجموعه مدیریت شهرستان را در خصوص بهداشت، درمان و سلامت قابل توجه دانست و گفت: امیدواریم اقدامات صورت گرفته به نقطه مطلوب برسد تا شهرستان شهریار به استانداردهای موجود در این زمینه نزدیک شود.

ناجی در پایان متذکر شد: همدلی و همراهی و همفکری قابل قبولی بین مسؤولان شهرستان شکل گرفته است که نتیجه این همدلی و همراهی را در سطح شهرستان شاهد هستیم و امیدواریم بتوانیم به نحوی حرکت کنیم که مردم رضایتمندی و رفاه بیشتری داشته باشند.

انتهای پیام/3154/ج/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول