اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در رده سنی نونهالان و زیر 21 سال صورت می‌گیرد

اعزام پینگ‌پنگ‌بازان قم به 3 رقابت مهم تنیس روی‌میز کشور

نایب‌ رئیس هیأت تنیس روی‌میز استان قم گفت: پینگ‌پنگ بازان قم در روزهای پایانی مهرماه به 3 رقابت مهم تنیس روی‌میز کشور اعزام می‌شوند.

اعزام پینگ‌پنگ‌بازان قم به 3 رقابت مهم تنیس روی‌میز کشور

آزاده مهدوی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم اظهار کرد: بعد از چند اعزام و دو میزبانی که از رقابت‌های کشوری امسال انجام شده است، باز هم چند اعزام دیگر پیش‌روی دختران و پسران پرتوان و با انگیزه تنیس روی‌میز استان قم قرار دارد.

وی با اشاره به برنامه‌ریزی فدراسیون تنیس روی‌میز برای برگزاری رقابت‌های زیر 21 سال پسران و مسابقات قهرمانی رده سنی نونهالان و زیر 21 سال دختران کشور، بیان کرد: این سه رویداد مهم تنیس روی‌میز ایران به میزبانی هیأت پینگ‌پنگ استان مرکزی به انجام خواهد رسید.

نایب‌رئیس هیات تنیس روی‌میز استان قم بیان کرد: شهر اراک در حالی میزبانی این رقابت‌ها را انجام می‌دهد که بازی‌ها از بیست و چهارم مهر ماه رسما آغاز می‌شود و بعد از 10 روز برگزاری بین پینگ‌پنگ بازانی از سراسر کشور، برترین‌های خود را خواهد شناخت.

وی تصریح کرد: در واقع هیأت تنیس روی‌میز استان مرکزی از بیست و چهارم مهرماه و در آستانه هفته تربیت‌بدنی و ورزش تا روز سوم آبان ماه میزبان سه رویداد مهم پینگ‌پنگ ایران است و به شکلی برنامه‌ریزی کرده‌ایم که نمایندگان قم در هر سه میدان با حریفان خود به رقابت بپردازند.

مهدوی خاطرنشان کرد: بر اساس هماهنگی‌های به عمل آمده بین فدراسیون تنیس روی‌میز و هیات مرکزی، رقابت‌های آزاد و دسته برتر رده سنی زیر 21 سال بخش دختران کشور روزهای 24 تا 26 مهرماه با حضور نفراتی از استان‌های مختلف ایران در اراک به انجام خواهد رسید.

وی یادآور شد: سپس نوبت به برگزاری مسابقات قهرمانی رده سنی نونهالان تنیس روی‌میز دختران کشور می‌رسد و شهر اراک از 27 تا 29 مهرماه این رقابت‌ها را میزبانی می‌کند و در نهایت روزهای اول تا سوم آبان ماه، شرکت کنندگان در پیکارهای آزاد و دسته برتر زیر 21 سال پسران ایران با یکدیگر مسابقه می‌دهند.

نایب‌رئیس هیأت تنیس روی‌میز استان قم بیان کرد: اعزام تیم‌های دختران و پسران قم به سه رقابت کشوری سال جاری در شهر اراک در حالی صورت می‌گیرد که اخیرا دختران و پسران پینگ‌پنگ باز قم در مسابقات آزاد ایران و دسته‌های برتر و اول نوجوانان کشور حضور داشتند.

وی تصریح کرد: از سوی فدراسیون تنیس روی‌میز، برگزاری رقابت‌های آزاد و همچنین انجام پیکارهای دسته‌های اول و برتر رده‌های سنی نوجوانان پینگ‌پنگ ایران در هر دو قسمت دختران و پسران برنامه‌ریزی شده بود و مجموعا 6 نماینده از قم در این رقابت‌ها به میدان رفتند.

مهدوی اظهار کرد: در بخش پسران چهره‌های مستعد و آینده‌داری همچون سیدعلی سجادیان و محمدمعین منتظری به نمایندگی از قم با حریفان خود به رقابت پرداختند و در بخش دختران نیز چهار پینگ‌پنگ باز قم عموییان، مهسا رشیدی، ساره احمدی و سارا احمدی بودند که از نظر این هیات عملکرد هر 6 نفر آنها مطلوب و نوید بخش روزها و اتفاقات خوبی در آینده تنیس روی‌میز قم بود.

انتهای پیام/78002/ز30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول