اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری همدان:

خودباوری در فرهنگ دفاع مقدس باعث نجات کشور شد/ سرداران به‌نام کشور تربیت شده مکتب دفاع مقدس هستند

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری همدان با بیان اینکه سردار شهید همدانی و سردار سلیمانی تربیت شده فرهنگ دفاع مقدس هستند، گفت: رزمندگان و سرداران ما تربیت شده خودباوری در هشت سال دفاع مقدس بودند.

خودباوری در فرهنگ دفاع مقدس باعث نجات کشور شد/ سرداران به‌نام کشور تربیت شده مکتب دفاع مقدس هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، رضا قیاسی ظهر امروز در مراسم روز خانواده و تکریم از بازنشستگان و پیشکسوتان صندوق بازنشستگی کشوری اظهار کرد: هفته دفاع مقدس به عنوان سند ارزشمند و ماندگاری در تاریخ شکوهمند ایران است، سندی که پشتوانه فرهنگی و اعتقادی ما محسوب می‎شود.

وی گفت: ایران اسلامی هم در تمدن قبل از اسلام و هم در تمدن پس از اسلام سرشار از افتخارات بزرگی بوده و همواره به عنوان یک مرکز تمدن، فرهنگ، اخلاق، معنویت و معرفت مشهور بوده است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع انسانی استانداری همدان گفت: اگر به تمام نقوش و مجسمه‌های یادگار از تمدن قبل از اسلام نگاه کنید، عکس مرد یا زنی نیمه‌برهنه را نمی‎توان دید، در حالی که در کشورهای غربی این نقوش بسیار دیده می‎شود که این نشانگر تمدن، معنویت و کمال بالای ایران است.

وی تصریح کرد: ما ملتی بودیم که به دلیل ذات توحیدی، اسلام را با آغوش باز پذیرا شدیم و امروز نیز به عنوان پاسبان مرکز توحید اسلام در دنیا هستیم.

قیاسی با ابراز احساس خرسندی از نسلی که کوچک و بزرگ آن به عنوان قهرمان ملی در خلق حماسه ملی حضور فعالی داشتند، خاطرنشان کرد: جنگ از نگاه اسلام و مکتب ما به معنای تخریب و از دست دادن منابع یک کشور است.

وی با بیان اینکه دین اسلام دین نوعدوستی و صلح است، اظهار کرد: به طور قطع ما مخالف جنگ بوده و هستیم.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع انسانی استانداری همدان گفت: در هشت سال دفاع مقدس از میهن اسلامی دفاع کردیم و راز ماندگاری این فداکاری‌ها حریت و آزادگی بوده است.

وی با بیان اینکه جنگ هشت ساله برای ما گنج بود، تاکید کرد: در جنگ، اعتماد به نفس، برادری، اخوت، خدامحوری و... ارزش‌هایی بود که بیرون کشیده شد و در این دفاع خدایی، منیت‌ها تبدیل به «ما» شده بود.

قیاسی با بیان اینکه ماهیت جنگ برای دشمن آن روز تجاوز بود و ماهیت مقدسی نداشت، اظهار کرد: رزمندگان ما قهرمانانی هستند که مایه عزت و آبروی کشور شدند و صحنه‌هایی آفریدند که جانفشانی‎ها و رشادت‎های جوانان این مرز و بوم را عینیت بخشیدند.

وی با بیان اینکه دفاع مقدس نه تنها بر تارک ایران اسلامی بلکه در جهان می‎درخشد، گفت: دشمن می‎خواست در این جنگ ما را بشکند، اما ما جانانه ایستادیم.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع انسانی استانداری همدان با بیان اینکه ایران به عنوان امن‎ترین کشور در منطقه و دنیا است، گفت: پایداری در دفاع مقدس برای همیشه تاریخ مایه سربلندی ماست.

وی با بیان اینکه سردار شهید همدانی و سردار سلیمانی تربیت شده فرهنگ دفاع مقدس هستند خاطرنشان کرد: رزمندگان و سرداران ما تربیت شده خودباوری در هشت سال دفاع مقدس بودند.

قیاسی با بیان اینکه اعتقاد ما باعث پیروزی در هشت سال دفاع مقدس شد، افزود: با تکیه بر خودباوری و اعتقاد موفقیت از این پس نیز از آن ما خواهد بود.

انتهای پیام/89009/ب30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول