اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه ناحیه زنجان خبر داد

اجرای رزمایش بیت‌المقدس با حضور 12 گردان از خواهران و برادران بسیجی در زنجان

فرمانده سپاه ناحیه زنجان از اجرای رزمایش بیت‌المقدس با حضور 12 گردان از خواهران و برادران بسیجی در زنجان خبر داد.

اجرای رزمایش بیت‌المقدس با حضور 12 گردان از خواهران و برادران بسیجی در زنجان

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، ابوالفضل طهماسبی عصر امروز در مراسم آغاز رزمایش الی بیت‌المقدس بسیج با بیان اینکه بیش از 3 هزار بسیجی در رزمایش گردان های بیت المقدس و کوثر حضور دارند، اظهار کرد:  رزمایش دو روزه  بیت‌المقدس در 9 و 10 مهر ماه سال جاری با حضور 12 گردان از خواهران و برادران بسیجی در محل تیپ 36 سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب در دیدار با بسیجیان و فرماندهان ارشد نظامی و بسیجی به وظیفه ذاتی بسیج تاکید داشتند، تصریح کرد: بسیج همواره باید آماده بوده و رزمایش الی بیت المقدس نیز برای بالا بردن توان رزمی و روحیه شهادت‌طلبی بسیجیان است.

فرمانده سپاه ناحیه زنجان محور برگزاری رزمایش بیت‌المقدس و کوثر را بالا بردن توان رزم بسیجیان خواند و تصریح کرد: حفظ انسجام و تقویت روحیه معنوی، فرهنگی، ایثار و شهادت و آمادگی همه جانبه بسیج برای مقابله با تهدیدات سخت و نرم دشمن وحدت و همدلی بین بسیجیان از اهداف گردان‌های بیت‌المقدس و کوثر است.

وی  تصریح کرد: این رزمایش با اهداف حفظ انسجام و ایجاد وحدت و همدلی بین بسیجیان، تقویت آمادگی و توان رزمی گردان های بسیج، نمایش اقتدار برای دفاع از انقلاب اسلامی و تقویت روحیه معنوی و فرهنگ ایثار و شهادت برگزار می‌شود.

طهماسبی با بیان اینکه علاوه بر برنامه‌های نظامی برنامه‌های فرهنگی هم برگزار خواهد شد، خاطرنشان کرد: برنامه‌های فرهنگی‌، بصیرت‌افزایی و عقیدتی در دو روز اجرای رزمایش گردان‌های بیت المقدس و کوثر در نظر گرفته شده است.

وی با اشاره به اینکه در روز دوم رزمایش تمرینات تاکتیکی در نظر گرفته شده است، تصریح کرد: عملیات تاخیری ، دفاع از کوی برزن، امداد و نجات، کمین و ضد کمین،هلیبرن و ضد هلیبرن، دفاع از مراکز حساس، کنترل معابر وصولی از تمرینات تاکتیکی گردان‌های بیت‌المقدس و کوثر است.

فرمانده سپاه ناحیه زنجان با اشاره به اینکه فراخوانی‌های  مختلفی برای بسیجیان در طول شش ماه اول سال جاری در پایگاه‌ها و حوزه های تابعه انجام گرفته است، اظهار کرد: برای گردان‌های بیت المقدس و کوثر در طول دو روز برنامه‌های مختلفی اجرا خواهد شد.

وی ادامه داد: در روز دوم رزمایش اجرای صبحگاه نظامی با حضور گردان‌های بیت‌المقدس و کوثر ناحیه زنجان و مسئولان نظامی و انتظامی، شوای تامین استان و شهرستان برگزار خواهد شد.

فرمانده سپاه ناحیه زنجان با بیان اینکه رزمایش گردان‌های بیت المقدس و کوثر برای بالا بردن سطح توان بسیجیان است ، تصریح کرد: با انجام رزمایش‌های می توان به تمام یاوه گویی‌ها و تهدیدات دشمنان در هر جا و هر مکانی و با دستور فرمانده کل قوا پاسخ داد.

انتهای پیام/73005/ر30/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول