اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره ورزش و جوانان بابلسر:

بابلسر به پایگاه ورزش قهرمانی مازندران تبدیل شود

رئیس اداره ورزش و جوانان بابلسر گفت: با استفاده از شرایط و ظرفیت خاص، این شهرستان باید به پایگاه ورزش قهرمانی در استان تبدیل شود.

بابلسر به پایگاه ورزش قهرمانی مازندران تبدیل شود

به گزارش خبرگزاری فارس از بابلسر، اسماعیل پهلوان صبح امروز در مراسم نخستین آیین تجلیل از برترین‌های ورزش بابلسر در سالن اجتماعات اردوگاه شهید عظیمی این شهرستان، با بیان اینکه به دنبال توسعه ورزش همگانی در شهرستان هستیم، اظهار کرد: به موازات توسعه ورزش همگانی تقویت سازمان‌های مردم نهاد از اصولی است که به دنبال تحقق آن هستیم.

وی با بیان اینکه درصدیم با استفاده از شرایط و ظرفیت خاص بابلسر این شهرستان را به پایگاه ورزش قهرمانی در استان تبدیل کنیم، تعداد ورزشکاران سازمان‌یافته این شهرستان را بیش از 7 هزار نفر اعلام کرد و افزود: در برابر جمعیت 130 هزار نفری بابلسر این تعداد ورزشکار آمار قابل قبولی نیست.

رئیس اداره ورزش و جوانان بابلسر با بیان اینکه از بدو ورودم به بابلسر بیش از 70 جلسه با هیأت‌های ورزشی شهرستان برگزار کردیم، خاطرنشان کرد: در این جلسات توانستیم آسیب‌شناسی خوب و مثبتی از ورزش شهرستان داشته و به بررسی مشکلات این حوزه بپردازیم.

وی با اعلام اینکه شهرستان بابلسر با وجود داشتن زیرساخت مناسب ورزشی اما نتوانست به جایگاه واقعی خود در ورزش دست یابد، اظهار کرد: توسعه وزش همگانی، تقویت ورزش روستاها و راه‌اندازی ورزش در دو بخش رودبست و بهنمیر از اصولی است که به دنبال تحقق آن هستیم.

پهلوان با بیان اینکه امیدوارم ورزش در سبد خانوار شهرستان بابلسر قرار گیرد، گفت: تا بتوانیم شادابی، نشاط و سلامتی را در بین مردم شهرستان بابلسر داشته باشیم.

وی با بیان اینکه ضریب ورزش بانوان این شهرستان در ورزش زیر 25 درصد است، تصریح کرد: اگر مبنا را بر این اصل قرار دهیم که ورزش باید برای همگان یکسان باشد باید شاهد حضور و مشارکت 50 درصدی را در امر ورزش برای بانوان داشته باشیم که برای رسیدن به این مهم نیاز به برنامه‌ریزی داریم.

رئیس اداره ورزش و جوانان بابلسر سرانه ورزشی شهرستان را بیش از 130 سانتی‌متر به ازای هر نفر، تعداد باشگاه‌های خصوصی 69 باشگاه، تعداد هیأت‌های ورزشی بابلسر و بهنمیر 58 هیأت، تعداد دعوت شده به اردوی تیم ملی 42 نفر، تعداد اعزام شده به مسابقات آسیایی و جهانی 16 نفر، تعداد نفرات مدال بگیر 6 نفر، تعداد مدال‌های آسیایی و جهانی 12 مدال و تعداد رشته‌های دارای ملی‌پوش را در هشت رشته ورزشی عنوان کرد.

به گزارش فارس، در پایان این آیین از 51 خادمان ورزشی، پیشکسوتان، داوران، مربیان باشگاه‌ها، هیأت‌ها و قهرمانان ورزشی تجلیل شد.

انتهای پیام/86010/ت40

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول