اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام‌جمعه اسفراین:

توصیه مقام معظم رهبری به رئیس‌جمهور سابق معاندین نظام را خلع سلاح کرد

امام‌جمعه اسفراین گفت: توصیه مقام معظم رهبری به رئیس‌جمهور سابق ایران و تمکین وی از توصیه ایشان معاندین و بدخواهان نظام اسلامی ایران را خلع سلاح کرد.

توصیه مقام معظم رهبری به رئیس‌جمهور سابق معاندین نظام را خلع سلاح کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از اسفراین، حجت‌الاسلام قدیر محمدیان در خطبه‌های نماز جمعه شهرستان اسفراین با اشاره به فرارسیدن ماه محرم اظهار کرد: ماه محرم ماه ایستادگی بر آرمانها و ارزش‌های دینی است که باید بتوانیم از ظرفیت‌های این ماه به نحو احسن استفاده کنیم.

وی دگرگونی روح، تزکیه نفس، آمادگی برای دریافت حقایق معنوی، ایجاد روحیه آزادی‌خواهی و حقیقت‌جویی و تقویت اتحاد بین مسلمانان را از آثار و برکات این ماه بیان کرد.

امام‌جمعه اسفراین افزود: امربه‌معروف و نهی از منکر، عفاف و حجاب، برپا شدن نماز، رعایت تقوا، ظلم‌ستیزی و بصیرت ازجمله درس‌های هستند که ما از فرهنگ عاشورا به دست آورده‌ایم و می‌بایست همواره نصایح و سخنان گهربار امام حسین(ع) به‌عنوان شعارهای محوری در مراسم ماه محرم انتخاب شوند.

محمدیان در ادامه با تبریک هفته ناجا، گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و ایثارگران نیروی انتظامی اظهار کرد: دین مبین اسلام امنیت را یکی از اصول زندگی در بهره‌وری از حیات اجتماعی و زمینه‌ساز تکامل زندگی بشری دانسته است.

وی تاکید کرد: امروز آرامش و پایه‌های امنیت ملی کشورمان مرهون توجهات حضرت ولیعصر(عج) و رهبری مدبرانه مقام عظمای ولایت و تلاش‌های شبانه‌روزی نیروهای انتظامی و نظامی که مردم ما نیز قدردان این زحمات و تلاش‌ها هستند.

امام‌جمعه اسفراین ادامه داد: نهم تا 15 مهرماه که به نام هفته نیروی انتظامی نام‌گذاری شده فرصتی است برای قدرشناسی از زحمات خادمین برقراری نظم و امنیت در جامعه تا نیروی انتظامی نیز در کنار سایر نیروهای مسلح این انقلاب و امنیتی را که به برکت امام(ره) و مقام معظم رهبری به‌دست‌آمده است، حفظ کنند.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان اسفراین در بخش دیگری از سخنانش از توصیه بجا و وحدت‌بخش مقام معظم رهبری به رئیس‌جمهور سابق ایران و تمکین وی از این توصیه قدردانی کرد.

 وی گفت : توصیه مقام معظم رهبری به رئیس‌جمهور سابق ایران و تمکین وی از توصیه ایشان معاندین و بدخواهان نظام اسلامی ایران را خلع سلاح کرد و باعث جلوگیری از فتنه‌ای مشابه فتنه سال 88 کشور شد.

محمدیان در پایان با انتقاد از دست‌اندرکاران واگذاری شرکت لوله گستر اسفراین به بخش خصوصی خاطرنشان کرد: بر اساس اصل 44 قانون اساسی می‌بایست برخی از کارخانه‌ها به بخش خصوصی واگذار شود اما نه کارخانه‌هایی که دولت مشتری محصولات آن است، کارخانه‌ای که تاکنون صاحبش دولت بوده و محصولات آن را نیز بایستی خود دولت خریداری می‌کرده دچار مشکلات فراوانی بوده چگونه می‌توان با واگذاری به بخش خصوصی، قدرت ادامه فعالیت را داشته باشد؟

وی در عین حال گفت: در صورت واگذاری، بایستی به مردم همین شهرستان و سرمایه‌داران این خطه واگذار شود.

انتهای پیام/63002/ج30/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول