اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری:

عملکرد پلیس گیلان رضایت‌بخش است

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری گفت: عملکرد پلیس گیلان مثبت و رضایت‌بخش است.

عملکرد پلیس گیلان رضایت‌بخش است

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، حجت‌الاسلام احمد پروایی عصر امروز در دیدار سردار محمدرضا میرحیدری فرمانده انتظامی گیلان با جانبازان بالای 70 درصد، اظهار کرد: عملکرد پلیس گیلان مثبت است.

وی با بیان اینکه انقلاب، سرزمین و آزادی ما مدیون تلاش‌های شهدا و ایثارگران است، افزود: از واقعه عاشورا باید درس زندگی، سیاست و فرهنگ گرفت.

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه امام حسین(ع) در راه دین و آزادگی و خداوند از همه چیز گذشت، ادامه داد: همه ما در قبال مردم مسؤول هستیم و باید در محضر خداوند پاسخگو باشیم.

وی شناخت امام عصر(عج) را یکی از تکالیف همگان دانست و تصریح کرد: پلیس با مردم ارتباط مستقیم دارد و کارکنان نیروی انتظامی باید رفتار علوی و نبوی را سرلوحه خدمت قرار دهند.

پروایی با بیان اینکه سازمان‌ها باید وظایف خود را انجام دهند تا پلیس تنها نماند، خاطرنشان کرد: خدمت به انسان‌ها موجب رضایت خداوند می‌شود.

وی پلیس را در خط مقدم مبارزه با مفاسد اجتماعی و هنجار شکنی دانست و یادآور شد: پلیس باید رفتار علوی و نبوی را سرلوحه خدمت قرار دهد.

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری باطن و ظاهر انسان‌ها را مهم ذکر کرد و متذکر شد: خداوند در قرآن بر مسائل ظاهری تأکید نمی‌کرد زیرا هر دو ظاهر و باطن مهم است.

فرمانده انتظامی استان گیلان گفت: نیروی انتظامی با دیدگاه خدمت صادقانه به مردم پا به عرصه‌های سخت گذاشته است.

نیروی انتظامی حافظ ارزش‌های نظام و خون شهداست

فرمانده انتظامی گیلان نیز در دیدار مذکور این نیرو را در کنار دیگر دستگاه‌ها حافظ ارزش‌های نظام و خون شهدا دانست.

سردار محمدرضا میرحیدری با بیان اینکه نیروی انتظامی با دیدگاه خدمت صادقانه به مردم پا به عرصه‌های سخت گذاشته است، افزود: نیروی انتظامی با تلاش و در کنار مردم بودن امیدواری و امنیت را برای جامعه به ارمغان می‌آورد.

وی با اشاره به اینکه دشمن به دنبال ایجاد فاصله بین مردم و مسؤولان است، خاطرنشان کرد: مسؤولان در مقابل مردم مسؤول هستند.

فرمانده انتظامی گیلان با بیان اینکه مردم خدمات پلیس را احساس کرده‌اند، گفت: مردم به این نیروی خدمتگزار اعتقاد و اعتماد دارند.

وی پیشرفت و امنیت کشور را مدیون خون شهدا و جانبازان و ایثارگران دانست و خاطرنشان کرد: جانبازان و ایثارگران سهم مهمی در پیشرفت کشور و حق زیادی بر گردن ما دارند.

انتهای پیام/2300/و30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول