اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کل روابط عمومی شهرداری قم:

همایش «نگاهی گذرا به شهرسازی قم» برگزار می‌شود

مدیر کل روابط عمومی و بین‌الملل شهرداری قم گفت: همایش نگاهی گذرا به شهرسازی قم به همت شهرداری و با حضور استاد برجسته ایتالیایی برگزار می‌شود.

همایش «نگاهی گذرا به شهرسازی قم» برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، سید رضا عابدی خرسند گفت: همایش نگاهی گذرا به شهرسازی قم توسط شهرداری و با مشارکت مدرسه اسلامی هنر، موسسه قم پژوهی، نمایندگی وزارت خارجه در استان و اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در سالن همایش‌های رضوان شهرداری قم برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: این همایش با حضور پروفسور ژوآنی اسپالا معمار و استاد برجسته ایتالیایی، کارشناسان معماری و شهرسازی و مدیران استان برگزار و در خصوص ضرورت استفاده و بهره‌مندی از معماری ایرانی و اسلامی در شهرسازی شهرهای مذهبی و جلوگیری از هجوم فرهنگ معماری غربی سخنرانی خواهد شد.

عابدی افزود: با توجه به بازدید سال گذشته پروفسور اسپالا از محلات مختلف شهر قم و انتقادات مطرح شده در خصوص سنخیت نداشتن معماری شهری قم با شاخصه‌های معماری اصیل ایرانی و اسلامی، برگزاری این همایش با دستور تشریح مشکلات و معضلات معماری شهری قم و ارائه راهکارهای لازم در این خصوص در دستور کار شهرداری قرار گرفته است.

مدیر کل روابط عمومی و بین‌الملل شهرداری قم خاطرنشان کرد: علاوه بر پروفسور اسپالا، سرپرست معماری و شهرسازی شهرداری قم و رئیس مدرسه اسلامی هنر نیز در این همایش سخنرانی خواهند کرد.

گفتنی است این همایش فردا صبح در سالن همایش‌های رضوان شهرداری قم برگزار می‌شود.

انتهای پیام/78009/و

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول