اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از ابتدای سال جاری صورت گرفت

صدور سند تک‌برگی برای 120 موقوفه قاین

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه قاین گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون اسناد دفترچه‌ای 120 موقوفه در این شهرستان به اسناد تک‌برگی تبدیل شده است.

صدور سند تک‌برگی برای 120 موقوفه قاین

حجت‌الاسلام مهدی قاصری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بیرجند، اظهار داشت: وقف یکی از اعمال حسنه است که برای رفع نیازهای اجتماعی بسیار موثر است.

وی با بیان اینکه مجموع موقوفات قاین تاکنون 640 مورد بوده که توسط واقفان نیک‌اندیش وقف شده است، تصریح کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون دو وقف جدید در این شهرستان توسط خیران وقف شده که ارزش ریالی آن‌ها 300 میلیون ریال بوده است.

هزینه‌کرد بیش‌از 1.5 میلیارد ریال برای اقدامات عمرانی در بقاع متبرکه قاین

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه قاین ادامه داد: وقفیات جدیدی که از ابتدای سال جاری تاکنون در این شهرستان وجود داشته شامل یک دانگ آب و اراضی کشاورزی در روستای ورزگ با نیت کمک به جشن‌های عید غدیر و وقف 2 هزار و 800 متر زمین برای دفن اموات در روستای فلک این شهرستان بوده است.

قاصری به موضوع سنددار کردن وقفیات اشاره کرد و گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون اسناد دفترچه‌ای 120 موقوفه در این شهرستان به اسناد تک برگی تبدیل شده است.

وی با اشاره به اقدامات عمرانی صورت گرفته از ابتدای سال جاری تاکنون در بقاع متبرکه قاین، خاطرنشان کرد: احداث سرویس بهداشتی در امامزادگان میرعبدلله(ع) و میرعبدالرزاق(ع) روستای بزن‌آباد با اعتبار بالغ‌بر 450 میلیون ریال، تعویض ضریح امامزاده زید(ع) فرخ‌آباد با اعتبار حدود 900 میلیون ریال و تکمیل شبستان امامزادگان حسن و افضل(ع) روستای مزار نو با اعتبار بالغ‌بر 450 میلیون ریال از جمله این اقدامات بوده است.

انتهای پیام/69027/ن20/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول