اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد خبر داد

آمادگی کهگیلویه و بویراحمد برای برگزاری اجلاسیه 1880 شهید استان

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه وبویراحمد گفت: کهگیلویه و بویراحمد آماده برگزاری باشکوه اجلاسیه ملی 1880 شهید استان است.

آمادگی کهگیلویه و بویراحمد برای برگزاری اجلاسیه 1880 شهید استان

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، سردار یدالله بوعلی امشب با حضور در برنامه راست قامتان با اشاره به برنامه‌ریزی‌ها برای برگزاری هر چه باشکوه‌تر برگزار شدن کنگره 1880 شهید استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: برنامه‌ریزی برای حضور همه جامعه ایثارگری استان در این کنگره انجام شده است.

وی با بیان این که کنگره در 5 روز برگزار می‌شود تصریح کرد: سعی بر این است که معلمان رزمنده استان و دانش‌آموزانی که آن روزها در جبهه‌ها حضور داشتند در این کنگره حضور داشته باشند.

بوعلی افزود: همچنین از روحانیون که در دفاع مقدس حضور داشتند در این کنگره حضور خواهند داشت و برنامه‌ریزی کرده‌ایم که همه خانواده شهدا در برنامه اختتامیه حضور داشته باشند.

فرمانده سپاه فتح با قدردانی از همه کسانی که در برگزاری کنگره و برنامه‌ریزی مطلوب کنگره تلاش شبانه‌روزی کردند خاطرنشان کرد: باید از اقدامات شایسته و اطلاع‌رسانی گسترده صدا و سیمای استان کهگیلویه و بویراحمد و سایر رسانه‌ها به صورت ویژه قدردانی کرد.

بوعلی در ادامه به اقدامات صورت گرفته برای برگزاری این اجلاسیه اشاره کرد و افزود: 145 عنوان کتاب با موضوع دفاع مقدس، خاطرات شهدا و موضوع تاریخ جنگ تهیه تدوین و منتشر شده است.

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه برای جمع‌آوری آثار و مستندات حضور رزمندگان استان در جنگ با مشکلاتی مواجه بودیم، افزود: 30 هزار اسناد از شهدا و 36 هزار برگ سند خاطرات شهدا جمع‌آوری شده است.

وی خاطرنشان کرد: 5 هزار تصویر از شهدای استان در سطح مدارس، ادارات و کوچه و معابر استان کهگیلویه و بویراحمد نصب شده است و استان آماده برگزاری باشکوه کنگره سرداران، امیران و 1880 شهید استان است.

انتهای پیام/82024/ج20/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول