اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عصر امروز رخ داد

حضور 50 گردشگر از 10 کشور خارجی در سوادکوه

رئیس اداره میراث‌فرهنگی سوادکوه از حضور 50 گردشگر از 10 کشور خارجی در سوادکوه و در راستای گردشگری ریلی خبر داد.

حضور 50 گردشگر از 10 کشور خارجی در سوادکوه

رضا دانش‌زاده عصر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان سوادکوه از حضور 50 گردش‌گر خارجی در سوادکوه خبر داد و گفت: 50 گردشگر از 10 کشور خارجی توسط یکی از شرکت‌های گردشگری از طریق ریل تا ایستگاه «دو‌آب» سوادکوه حضور یافتند.

وی با اشاره به اینکه حضور این گردشگران در راستای گردشگری ریلی و همایش توسعه شهرستان سوادکوه انجام شد، افزود: بیان توانمندی‌های گردشگری سوادکوه و توصیف آثار مختلف شهرستان و اعلام بسته گردشگری در جمع گردشگران خارجی بیان شد.

رئیس اداره میراث‌ فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری سوادکوه با بیان اینکه 50 گردشگر از 10 کشور آلمان، سوئیس، اتریش، آمریکا، استرالیا، ایرلند، اوکراین، فرانسه، روسیه و ترکیه به عنوان گردشگر ریلی در سوادکوه حضور پیدا کردند، خاطر‌نشان کرد: حضور و استفاده از توانمندی‌های گردشگران داخلی و بین‌المللی و مسافران و گردشگرانی که از محور سوادکوه استفاده می‌کنند هم از برنامه‌های گردشگری ماست و پیگیری برای امضای توافق‌نامه با راه‌آهن شمال برای تقویت گردشگری ریلی در حال انجام است.

وی در پاسخ به خبرگزاری فارس درباره عدم اطلاع‌رسانی به خبرنگاران برای پوشش رسانه‌ای حضور گردشگران خارجی و حضور تنها یک خبرنگار در این مراسم، گفت: قرار نبود خبرنگاری در این مراسم حضور داشته باشد و این برنامه توسط یکی از شرکت‌های گردشگری حوزه تهران که در همایش توسعه سوادکوه هم حضور داشت، برنامه‌ریزی شد و این گردشگران در ادامه برگزاری تور گردشگری از استانهای یزد و اصفهان هم بازدید می‌کنند.

انتهای پیام/86015/ق20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول